dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Nekvinda, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:45:46Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:45:46Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60471 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analyzováním rozšířeného marketingového mixu s využitím marketingového průzkumu. V první části je tento proces popsán teoreticky. V praktické části je aplikován na konkrétní marketingový mix produktu cvičení ve fitness centru Fitness a turbosolárium Michal Sodomka. Výstupem práce jsou doporučení pro zlepšení marketingového mixu. |
cze |
dc.format |
68 s. (105 970 znaků) |
cze |
dc.format.extent |
2183467 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Extended marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
demand |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
fitness center |
eng |
dc.subject |
rozšířený marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingový průzkum |
cze |
dc.subject |
poptávka |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
fitness centrum |
cze |
dc.title |
Analýza marketingového mixu produktu |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the marketing mix of a product |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with analysis of an extended marketing mix with the use of marketing research. This process is described theoretically in the first part of this work. The practical part is focused on application of this process on product exercise in the fitness centre Fitness a turbosolárium Michal Sodomka. As a result of this thesis was made suggestions for improvement of this marketing mix. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32302 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
\par{Student sezn{á}mil komisi s obsahem a c{í}lem sv{é} bakal{á}řsk{é} pr{á}ce. C{í}lem pr{á}ce bylo analyzovat marketingov{ý} mix specifick{é}ho produktu a navrhnout opatřen{í} pro jeho zlep{š}en{í} v z{á}vislosti na f{á}zi životn{í}ho cyklu produktu. Student sezn{á}mil komisi se z{á}věry pr{á}ce a odpověděl na ot{á}zky položen{é} vedouc{í}m pr{á}ce:\par}
\par{1. V oblasti služeb je jedn{í}m z kl{í}čov{ý}ch n{á}strojů, vedouc{í}m k {ú}spěchu člověk (poskytovatel služby). Autor může uv{é}st, do jak{é} m{í}ry je obsluhuj{í}c{í} person{á}l {š}kolen a motivov{á}n, zda je zde možnost sledovat kolegy a učit se tak vz{á}jemně ze siln{ý}ch str{á}nek kolegů. 2. Autor navrhl 15 možn{ý}ch změn na z{á}kladě anal{ý}z a {š}etřen{í}. Kterou z těchto změn považuje za kl{í}čovou? Je zde nějak{á} kombinace změn, kter{á} mus{í} proběhnout najednou a nelze změnu prov{é}st, bez n{á}vaznosti na jin{é}?\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
25365 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |