dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Drvota, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:45:44Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:45:44Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60469 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce "Analýza prodejních aktivit podniku" je analýza a zhodnocení stavu a způsobu prodeje ve společnosti Synthesia, a. s., BU Oxycelulóza a navržení zlepšujících opatření.
V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které patří marketingový mix, marketingové prostředí, tržní segmentace, marketingové dotazníkové šetření a aplikace marketingu v průmyslové podobě.
Praktická část představuje společnost Synthesia, a. s., resp. BU Oxycelulóza. Je zde analyzován marketingový mix, marketingové prostředí a návrhy zlepšujících opatření. |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
2508187 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Sales |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Product |
eng |
dc.subject |
Price |
eng |
dc.subject |
Promotion |
eng |
dc.subject |
Marketing environment |
eng |
dc.subject |
Industrial (B2B) marketing |
eng |
dc.subject |
prodej |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
průmyslový marketing |
cze |
dc.title |
Analýza prodejních aktivit podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the enterprise sales activities |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The subject of the thesis "Analysis of the enterprise sales activities" is the analysis and evaluation of the methods of sales at the company Synthesia, a. s., BU Oxycellulose and the suggestions for improving measure.
The theoretical part introduces the basic terms of marketing such as marketing mix, marketing environment, market segmentation, marketing surveys questionnaires and application of marketing in it's industrial form.
The practical part introduces the company Synthesia, a. s., BU Oxycellulose. There is analyzed marketing mix and marketing environment of the company in this section. Suggestions for improving measure take place in the end of this part. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32274 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
\par{N{á}zev pr{á}ce: Anal{ý}za prodejn{í}ch aktivit podniku\par}
\par{Ot{á}zky k~obhajobě: Autor ve sv{é} pr{á}ci navrhuje využit{í} dotazn{í}ků pro z{í}sk{á}n{í} zpětn{é} vazby od konečn{ý}ch uživatelů produktu. Jakou m{í}ru n{á}vratnosti autor oček{á}v{á} a jak by bylo možn{é} tuto m{í}ru zv{ý}{š}it? Na str. 42 je zm{í}něna st{á}vaj{í}c{í} n{í}zk{á} aktivita zkouman{é}ho podniku v~r{á}mci aktivit public relations. Je tato skutečnost stejn{á} i na zahraničn{í}ch trz{í}ch, kde podnik přev{á}žně nab{í}z{í} sv{é} v{ý}robky? Jak{é} aktivity PR autor navrhuje, v~čem by mohly b{ý}t specifick{é} vůči konkurenci?\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
25329 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-15 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |