dc.contributor.advisor |
Veselý, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Snášel, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:43:29Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:43:29Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60409 |
|
dc.description.abstract |
Záměrem této diplomové práce je demonstrovat použití vybraného 3D herního enginu při tvorbě hry. V úvodních kapitolách je nejprve popsána problematika enginů, frameworků a programovacích jazyků. Následné kapitoly jsou zaměřeny na konkrétní jednotlivé vybrané dostupné 3D herní enginy. V praktické části je vybrán jeden z popsaných enginů a je demonstrováno jeho použití při tvorbě samotné hry. |
cze |
dc.format |
74 s. (12 667 slov) |
cze |
dc.format.extent |
19712347 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
development |
eng |
dc.subject |
engine |
eng |
dc.subject |
framework |
eng |
dc.subject |
game |
eng |
dc.subject |
graphics |
eng |
dc.subject |
physics |
eng |
dc.subject |
program |
eng |
dc.subject |
programming language |
eng |
dc.subject |
script |
eng |
dc.subject |
texture |
eng |
dc.subject |
grafika |
cze |
dc.subject |
hra |
cze |
dc.subject |
programovací jazyky |
cze |
dc.subject |
skript |
cze |
dc.subject |
textura |
cze |
dc.subject |
vývoj |
cze |
dc.title |
Využívání open source herních engine k tvorbě her |
cze |
dc.title.alternative |
The usage of open-source game engine for games creation |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šilar, Zdeněk |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The intent of this thesis is to demonstrate usage of chosen 3D game engine for game creation. First part of work describe the problematics of engines, frameworks and programming languages. The rest of work is focused on concrete chosen available 3D game engines. In the practical part, one of the described engines is chosen and its usage during game creation is demonstrated. |
eng |
dc.description.department |
Katedra softwarových technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D32725 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo v teoretické části vysvětlit základní sw pojmy a kategorizovat a porovnat jednotlivé vybrané herní engine. Pomocí zvoleného engine vytvořit 3D interaktivní počítačovou hru s jedním levelem. Dle vedoucího práce student úspěšně implementoval a demonstroval funkční softwarové řešení - počítačovou hru. Zároveň v rámci své diplomové práce vytvořil takové teoretické zázemí a tak kvalitní návod, díky kterému může další zájemce o problematiku vytvořit vlastní softwarové řešení. Dle vyjádření komise se jednalo o velice vydařenou diplomovou práci, obhajoba byla hodnocena klasifikačním stupněm výborně. |
cze |
dc.identifier.stag |
26526 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-05-15 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |