Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Sedláčková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:37:06Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:37:06Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60220 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jaký vliv mají reklamy na alkohol na dospívající mládež. Práce bude rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část.
Teoretická část se bude zabývat pojmy reklama, počátky reklamy, reklama v televizi, alkohol, alkoholová závislost, prevence, léčba. V kapitole dospívající mládež bude vymezen tento pojem a popsány faktory vlivu rodinného, vrstevnického prostředí a vliv médií.
V praktické části této práce byla stanovena hlavní výzkumná otázka a hypotézy, které byly statisticky ověřovány. Zároveň byla provedena analýza dat z dotazníkového šetření. V závěru práce výzkumu je zodpovězena hlavní výzkumná otázka. |
cze |
dc.format |
60 s. |
cze |
dc.format.extent |
1551627 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
alcohol |
eng |
dc.subject |
alcohol addiction |
eng |
dc.subject |
advertisment |
eng |
dc.subject |
TV advertisment |
eng |
dc.subject |
adolescents |
eng |
dc.subject |
media |
eng |
dc.subject |
prevention |
eng |
dc.subject |
treatment |
eng |
dc.subject |
alkohol |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
dospívající mládež |
cze |
dc.subject |
média |
cze |
dc.subject |
prevence |
cze |
dc.title |
Vliv reklamy na alkohol na dospívající mládež |
cze |
dc.title.alternative |
Alcohol Advertising and Its Influence on Adolescents |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the influence of alcohol advertisment on adolescents. The thesis is divided into two parts a theoretical and a practical part.
The theroretical part deals with the concept of advertisment, the history of advertisment, TV advertsiment, alcohol, alcohol addiction, prevention and treatment. In the charter called adolescents, there is the term adolescent defined and explained. There are the factors of family, peer and media influence described as well.
The main research question and hypothesis, which are statistically valid, are stated in the practical part of this thesis. The analysis of the data of questionary surfy was simultaneously conducted. The main research question is answered in the conclusion of this thesis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32085 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
\par{Studentka prezentovala svou bakal{á}řskou pr{á}ci a reagovala na ot{á}zky členů komise.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
27480 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|