dc.contributor.advisor |
Hájková, Lucie |
cze |
dc.contributor.author |
Kuráková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:37:02Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:37:02Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60216 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce zjišťuje souvislost mezi vybranými charakteristikami rodinného prostředí a studijními výsledky žáků prvního stupně základní školy. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu rodina a charakteristikami rodinného prostředí. Dále popisuje školní úspěšnost a neúspěšnost žáků. Empirická část se soustředí na žáky prvního stupně ZŠ. Pomocí dotazníkového šetření zkoumá, jakým způsobem ovlivňuje rodinné prostředí vybraných žáků jejich dosavadní studijní výsledky a jaké charakteristiky rodinného prostředí mají na tyto výsledky největší vliv. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
1819264 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
family |
eng |
dc.subject |
child |
eng |
dc.subject |
divorce |
eng |
dc.subject |
primary school |
eng |
dc.subject |
school failure |
eng |
dc.subject |
rodina |
cze |
dc.subject |
dítě |
cze |
dc.subject |
rozvod |
cze |
dc.subject |
první stupeň základní školy |
cze |
dc.subject |
školní neúspěšnost |
cze |
dc.title |
Vliv vybraných charakteristik rodinného prostředí na školní výsledky žáků prvního stupně základní školy |
cze |
dc.title.alternative |
The Influence of Selected Characteristics of Family Environment on Studying Results of the First Grade Primary School Pupils |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis looks into the connection between selected characteristics of family environment and study results of pupils in the first grade of primary school. The theoretical part deals with the definition of family and characteristics of family environment. Pupils' success and failure are desribed too. The empirical part is focused on pupils in the first grade of primary school. Using the questionnaire survey, it researches how the pupils' results are influenced by family environment and what charactestics of family environment have the greatest impact on these results. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32092 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
\par{Studentka přistoupila k obhajobě ř{á}dně připraven{á}. Pružně reagovala na ot{á}zky členů komise. Obhajoba proběhla ř{á}dně.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
27107 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-24 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |