dc.contributor.advisor |
Pospíchal, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Rygr, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T10:35:41Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T10:35:41Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/59997 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřená na edukaci pacientů o akutním koronárním syndromu. Teoretická část práce je věnována charakteristice akutního koronárního syndromu od incidence v České republice přes klinický obraz, diagnostiku k rizikovým faktorům a samotné léčbě. Druhá část teorie je věnována stručnému charakterizování edukace a jejího významu a zvláštností ve zdravotnictví.
Součástí práce je také výzkumná část, ve které je získán přehled o výskytu edukačních materiálu ve zdravotnických zařízeních. Dále ve výzkumné části je výpočet edukačního materiálu podle Mistríkova vzorce a srovnání vybraných edukačních materiálu a jejích efekt na respondenty. |
cze |
dc.format |
99 s. |
cze |
dc.format.extent |
4368850 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
akutní koronární syndrom |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
Mistríkův vzorec |
cze |
dc.subject |
acute coronary syndrome |
cze |
dc.subject |
education |
cze |
dc.subject |
Mistrík formula |
cze |
dc.title |
Edukace pacientů o akutním koronárním syndromu |
cze |
dc.title.alternative |
Patient education about the acute coronary syndrome |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rusová, Jitka |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is focused on educating patients about acute coronary syndrome. The theoretical part is devoted to the characterization of acute coronary syndrome, from incidence in the Czech Republic through clinical picture, diagnosis of risk factors and treatment itself. The second section of the theoretical part is devoted to a brief characterization of education and its importance and actual treatment in our health.
The work also includes research part, in which is obtained the occurrence of educational materials in health care facilities. Furthermore, the research part includes calculation of educational material according to Mistrík formula, comparison of selected educational materials and their effect on the respondents. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotnický záchranář |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D33481 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace ve zdravotnictví |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jaké jsou dle Vorlíčka fáze edukačního procesu a která Vám v práci chybí?
2. Jaký je rozdíl mezi syndromem a symptomem?
3. Proč jste vybral ze dvou materiálů nabízených v nemocnici A pouze jeden ke zpracování pomocí Mistríkova vzorce a z nemocnice B jste použil všechny tři dostupné edukační materiály? Podle čeho jste mezi získanými materiály volil?
4. Jak jste se rozhodl, kterým respondentům předložíte edukační materiál A a kterým edukační materiál B?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
28036 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |