dc.contributor.advisor |
Ševčík, Filip |
cze |
dc.contributor.author |
Masindi, Tshimangadzo
|
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T07:40:21Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T07:40:21Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/59894 |
|
dc.description.abstract |
This thesis deals with reconstruction of the railway station Kunčice nad Labem.
The reconstruction is aimed at increasing safety and comfort of passengers .The thesis presents four alternative solutions and the best two are further elaborated in detail. Proposed reconstruction of the railway station plans to build new platforms with new superstructures. |
eng |
dc.format |
61 s. |
cze |
dc.format.extent |
12322113 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
železniční stanice Kunčice nad Labem |
cze |
dc.subject |
železniční svršek |
cze |
dc.subject |
kolejnice |
cze |
dc.subject |
kolejové zhlaví |
cze |
dc.subject |
nástupiště |
cze |
dc.subject |
výhybky |
cze |
dc.subject |
railway station Kuncince nad Labem |
cze |
dc.subject |
superstructure |
cze |
dc.subject |
substructures |
cze |
dc.subject |
railway tracks |
cze |
dc.subject |
rail switch |
cze |
dc.subject |
switches development |
cze |
dc.subject |
platforms |
cze |
dc.title |
Rekonstrukce železniční stanice Kunčice nad Labem |
cze |
dc.title.alternative |
Reconstruction of the railway station Kunčice nad Labem |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Macura, Jiří |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce řeší návrh rekonstrukce železniční stanice Kunčice nad Labem s cílem zlepšení zařízení pro přepravu cestujících a zvýšení bezpečnosti provozu.
Tato práce obsažen popis současného stavu železniční stanice a čtyři varianty (A1/A2, B, C, D). Dvě nejvhodnější ze čtyři varianty jsou dále podrobněji zpracovány. Součástí této práce je rovněž posouzení všechní varianty a jejich rozpočet.
V úvodu práce je popsán současný stav železniční stanice a provoz na ní. V dalších kapitolách jsou pak popisy jednotlivých navržených řešení modernizace železniční stanice. Při návrhu, adaptace železniční stanice byla vzata v úvahu.
Ve všech variantách, stanice s alespoň jedním ostrovního nástupiště je navržen doplněna mimoúrovňové přístupu. Toto uspořádání výrazně zvyšuje výkon na nádraží a tam bude také významné zvýšení bezpečnosti cestujících při nastupování a vystupování příjezd vlaku. |
cze |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D32654 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč objasnil komisi některé výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci se pokusil stručně zodpovědět všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
21794 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |