dc.contributor.advisor |
Bubíková, Šárka |
|
dc.contributor.author |
Mikulová, Jana |
|
dc.date.accessioned |
2015-02-16T06:31:48Z |
|
dc.date.available |
2015-02-16T06:31:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58866 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis focuses on the picture books by Eric Carle and their possible use in English language teaching. The theoretical part explores picture books in the context of children’s literature and presents the method of storytelling as a suitable tool for suing literature in English language teaching. Furthermore, the thesis defines a term curriculum in the Czech context and introduces principles and rules for the development of curricular documents. The practical part analyses the School educational programme of a chosen school and presents the thematic plan and lesson plans designed for a target group of learners. The thematic plan and lesson plans integrate one picture book by Eric Carle. |
eng |
dc.format |
85 s. |
cze |
dc.format.extent |
3006486 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
dětská literatura |
cze |
dc.subject |
Eric Carle |
cze |
dc.subject |
obrázkové knihy |
cze |
dc.subject |
metoda vyprávění příběhů |
cze |
dc.subject |
žáci prvního stupně základní školy |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
children’s literature |
eng |
dc.subject |
picture story books |
eng |
dc.subject |
storytelling |
eng |
dc.subject |
young learners |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.title |
Eric Carle´s Picture Books in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Využití obrázkových knih Erica Carla ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2015 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zaměřuje na obrázkové knihy Erica Carla a jejich možné využití ve výuce anglického jazyka (ELT). Teoretická část práce se zabývá obrázkovými knihami v kontextu dětské literatury a uvádí metodu vyprávění příběhů jako vhodný nástroj při využití literatury ve výuce anglického jazyka. Dále práce definuje termín kurikulum v českém kontextu a představuje zásady a pravidla pro vytváření kurikulárních dokumentů. Praktická část práce analyzuje školní vzdělávací program konkrétní základní školy a na tomto základě definuje obsah vzdělávacího předmětu na úrovni časově tematického plánu a plánů hodin, do kterých je integrována obrázková kniha Erica Carla. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D31727 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
26108 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |