Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníka

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vlčková, Vladimíra cze
dc.contributor.author Rytíř, Lukáš
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:29:48Z
dc.date.available 2014-09-22T12:29:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/58243
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na objasnění výkonnosti podniku se zaměřením na výkonnost z hlediska zákazníků tzv. zákaznickou výkonnost. V teoretické části práce jsou definována výstupní měřítka zákaznické výkonnosti. V praktické části jsou zpracovány výsledky písemného dotazování zaměřeného na hodnocení výkonnosti chemického podniku z pohledu jeho odběratele. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 928561 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject zákaznická výkonnost cze
dc.subject známost dodavatele cze
dc.subject preference dodavatelů a nákupní záměry spokojenost cze
dc.subject loajalita cze
dc.subject retence cze
dc.subject customer performance cze
dc.subject an acquaintance of suppliers cze
dc.subject contractors preferences and buying intentions satisfaction cze
dc.subject loyalty cze
dc.subject retention cze
dc.title Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníka cze
dc.title.alternative Performance evaluation of selected company from the customer's perspective eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on clarifying the company's performance with a focus on performance in terms of customers called customer performance. In the theoretical part are defined output standards of customer performance. In the practical part presents the results of a written inquiries aimed at evaluating the performance of the chemical enterprise from the perspective of the customer. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D32010 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Kolik respondentů se zúčastnilo šetření? Které služby analyzovaný podnik poskytuje? Jak probíhá komunikace mezi analyzovaným podnikem a jeho zákazníky? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 24412 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet