dc.contributor.advisor |
Vlčková, Vladimíra |
cze |
dc.contributor.author |
Rytíř, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:29:48Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:29:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58243 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na objasnění výkonnosti podniku se zaměřením na výkonnost z hlediska zákazníků tzv. zákaznickou výkonnost. V teoretické části práce jsou definována výstupní měřítka zákaznické výkonnosti. V praktické části jsou zpracovány výsledky písemného dotazování zaměřeného na hodnocení výkonnosti chemického podniku z pohledu jeho odběratele. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
928561 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
zákaznická výkonnost |
cze |
dc.subject |
známost dodavatele |
cze |
dc.subject |
preference dodavatelů a nákupní záměry spokojenost |
cze |
dc.subject |
loajalita |
cze |
dc.subject |
retence |
cze |
dc.subject |
customer performance |
cze |
dc.subject |
an acquaintance of suppliers |
cze |
dc.subject |
contractors preferences and buying intentions satisfaction |
cze |
dc.subject |
loyalty |
cze |
dc.subject |
retention |
cze |
dc.title |
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku z pohledu zákazníka |
cze |
dc.title.alternative |
Performance evaluation of selected company from the customer's perspective |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on clarifying the company's performance with a focus on performance in terms of customers called customer performance. In the theoretical part are defined output standards of customer performance. In the practical part presents the results of a written inquiries aimed at evaluating the performance of the chemical enterprise from the perspective of the customer. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32010 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Kolik respondentů se zúčastnilo šetření? Které služby analyzovaný podnik poskytuje? Jak probíhá komunikace mezi analyzovaným podnikem a jeho zákazníky? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
24412 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |