dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Kohoutková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:28:09Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:28:09Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57957 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části je řešeno budování, rozvoj a posilování vztahů se zákazníky. Práce se zaměřuje na některé specifické formy a nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to public relations, služby, věrnostní programy, zážitky a přímý marketing. K tomu je dále využito pojmů hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec a hodnotová síť. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autoservisů s výrobci a distributory aut. |
cze |
dc.format |
43 s. |
cze |
dc.format.extent |
3531616 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 18.7.2019 |
cze |
dc.subject |
posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
věrnostní programy |
cze |
dc.subject |
zážitky |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.subject |
autoservis |
cze |
dc.subject |
výrobci aut |
cze |
dc.subject |
distributoři aut |
cze |
dc.subject |
strengthening customer relationships |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
service |
cze |
dc.subject |
loyalty programs |
cze |
dc.subject |
customer experience |
cze |
dc.subject |
direct marketing |
cze |
dc.subject |
car repair shop |
cze |
dc.subject |
car manufacturers |
cze |
dc.subject |
car distributors |
cze |
dc.title |
Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.title.alternative |
Research Into The Collaboration Between Car Manufacturers And Distributors In The Field Of Strengthening Their Relationship With Customers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis is focused on research into the collaboration between car repair shops and car manufacturers and distributors in the field of strengthening their relationship with customers. The theoretical part is about the creation, evolution and strengthening of the customer relationship. The thesis focuses on specific forms and tools aimed at improving relationships with customers, public relations, service quality, loyalty programs, customer experiences and direct marketing. It further explores notions of customer value, value chain and value network. The practical part describes the way that selected car repair shops collaborate with car manufacturers and distributors. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32002 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Snaží se opravdu autoservisy o poskytování maximální úrovně služeb?
Co vy se představujete pod pojmem maximální úroveň služeb?
Je to pro podnikatele reálné? Jakou úroveň služeb tedy musí poskytovat.
Jak byste stanovila optimální úroveň služeb?
Všechny otázky v rámci obhajoby bakalářské práce byly zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
24385 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |