dc.contributor.advisor |
Paták, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Staňková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:27:57Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:27:57Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57926 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje problematice měření výkonnosti podniku se zaměřením na zákaznickou perspektivu. Zabývá se samotnými způsoby zjišťování a měření zákaznické spokojenosti. Práce vymezuje pojmy výkonnost, měření výkonnosti, hodnocení výkonnosti a popisuje současné přístupy k měření výkonnosti podniku ve vztahu k zákazníkům. Zvláštní pozornost je věnována způsobu měření zákaznické spokojenosti. Teoretické poznatky jsou uplatněny ve výzkumu, který byl zaměřen na hodnocení výkonnosti vybraného podniku chemického průmyslu z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
4853419 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
výkonnost podniku |
cze |
dc.subject |
měření výkonnosti |
cze |
dc.subject |
měřítka |
cze |
dc.subject |
zákaznická perspektiva |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
měření spokojenosti a index spokojenosti |
cze |
dc.subject |
business performance |
cze |
dc.subject |
measuring of performance |
cze |
dc.subject |
measurements |
cze |
dc.subject |
customer perspective |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
cze |
dc.subject |
satisfaction measurement and satisfaction index |
cze |
dc.title |
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
Performance measurement from the perspective of customers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of measuring business performance, focusing on the customer perspective. It deals with the very ways of detecting and measuring customer satisfaction. The work defines the concepts of efficiency, performance measurement, performance evaluation and describes current approaches to measuring business performance in relation to customers. Particular attention is paid to the method of measuring customer satisfaction. Theoretical knowledge is applied in the research, which was aimed at evaluating the performance of selected chemical industry from the perspective of customers selected chemical products. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32020 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jaká byla konkrétní doporučení pro zlepšení výkonnosti podniku?
Které ze sledovaných parametrů v~rámci srovnání spokojenosti a důležitosti u dílčích charakteristik dodavatele je vhodné v podniku zlepšovat?
Čím vysvětlujete větší spokojenost zákazníků s konkurencí než se sledovaným podnikem?
Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
24432 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |