dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.contributor.author |
Keene, Alena |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:26:36Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:26:36Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57698 |
|
dc.description.abstract |
This thesis deals with planning CLIL (Content and Language Integrated Learning) lessons in the educational context of the Czech Republic. The aim of this thesis is to present a comprehensive theoretical overview of CLIL lesson planning as well as to get insight into current lesson planning practice of CLIL teachers in the Czech educational context. The thesis is divided into theoretical and practical part accordingly. |
eng |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
2627538 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Content and Language Integrated Learning |
eng |
dc.subject |
CLIL |
eng |
dc.subject |
lesson planning |
eng |
dc.subject |
language learning |
eng |
dc.subject |
educational context of the Czech Republic |
eng |
dc.subject |
integrovaná výuka cizího jazyka a nejazykového předmětu |
cze |
dc.subject |
CLIL |
cze |
dc.subject |
plánování hodiny |
cze |
dc.subject |
jazykové vzdělávání |
cze |
dc.subject |
výchovně-vzdělávací kontext České republiky |
cze |
dc.title |
Planning CLIL Lessons in the Educational Context of the Czech Republic |
eng |
dc.title.alternative |
Plánování hodiny prostřednictvím CLILu ve výchovně-vzdělávacím kontextu České republiky |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vít, Marek |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce se zabývá problematikou plánování výuky prostřednictvím CLILu (Content and Language Integrated Learning) ve výchovně-vzdělávacím kontextu České republiky. Cílem této práce je na jedné straně předložit co nejúplnější teoretický přehled oblasti plánování CLIL výuky, a na straně druhé prozkoumat, jak je v současnosti plánování hodin CLILu realizováno v kontextu českého školství. Tomu odpovídá rozdělení práce na část teoretickou a praktickou. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30770 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
22490 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |