Planning CLIL Lessons in the Educational Context of the Czech Republic

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena cze
dc.contributor.author Keene, Alena
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:26:36Z
dc.date.available 2014-09-22T12:26:36Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57698
dc.description.abstract This thesis deals with planning CLIL (Content and Language Integrated Learning) lessons in the educational context of the Czech Republic. The aim of this thesis is to present a comprehensive theoretical overview of CLIL lesson planning as well as to get insight into current lesson planning practice of CLIL teachers in the Czech educational context. The thesis is divided into theoretical and practical part accordingly. eng
dc.format 71 s. cze
dc.format.extent 2627538 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Content and Language Integrated Learning eng
dc.subject CLIL eng
dc.subject lesson planning eng
dc.subject language learning eng
dc.subject educational context of the Czech Republic eng
dc.subject integrovaná výuka cizího jazyka a nejazykového předmětu cze
dc.subject CLIL cze
dc.subject plánování hodiny cze
dc.subject jazykové vzdělávání cze
dc.subject výchovně-vzdělávací kontext České republiky cze
dc.title Planning CLIL Lessons in the Educational Context of the Czech Republic eng
dc.title.alternative Plánování hodiny prostřednictvím CLILu ve výchovně-vzdělávacím kontextu České republiky cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Vít, Marek cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Bakalářská práce se zabývá problematikou plánování výuky prostřednictvím CLILu (Content and Language Integrated Learning) ve výchovně-vzdělávacím kontextu České republiky. Cílem této práce je na jedné straně předložit co nejúplnější teoretický přehled oblasti plánování CLIL výuky, a na straně druhé prozkoumat, jak je v současnosti plánování hodin CLILu realizováno v kontextu českého školství. Tomu odpovídá rozdělení práce na část teoretickou a praktickou. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D30770 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 22490 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet