Porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 9. třídy na Základní škole Bratranců Veverkových Pardubice a 3. a 4. ročníku osmiletého Gymnázia Dr. Josefa Pekaře v Mladé Boleslavi
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 9. třídy na Základní škole Bratranců Veverkových Pardubice a 3. a 4. ročníku osmiletého Gymnázia Dr. Josefa Pekaře v Mladé Boleslavi
Stěžejním obsahem mé bakalářské práce je vymezení pojmu finanční gramotnosti. Za cíl si kladu porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 2. stupně základní školy a odpovídajících ročníků víceletého gymnázia. Následující kapitoly se stručně věnují vzniku a vývoji peněz a systému budování finanční gramotnosti. V teoretické části jsou obsaženy i metody výuky, aplikace a způsoby zvýšení finanční gramotnosti u dětí, respektive žáků základních škol a víceletých gymnázií. Praktická část bakalářské práce se zabývá kvantitativním výzkumem provedeným na základě dotazníkového šetření.