Nové trendy e-commerce

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta cze
dc.contributor.author Vlasáková, Kristýna
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:19:08Z
dc.date.available 2014-06-19T10:19:08Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56575
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována současným trendům rozvoje e-commerce. První část práce objasňuje základní pojmy týkající se e-komerce, zejména vymezení pojmů e-commerce, e-business a elektronický obchod. Další část práce je zaměřena na samotné trendy elektronického obchodování, mezi které patří fenomény sociální nakupování a mobilní obchodování, které nastalo s rozvojem tzv. "smartphone". Neméně známými trendy v oblasti internetového obchodu jsou slevové portály a e-shopy zaměřené na jeden produkt. S oblastí e-komerce úzce souvisí internetový marketing. V práci jsou zmíněny trendy internetové reklamy a vysvětleno, jak fungují. Praktickou částí bakalářské práce je vytvoření podkladů pro část elektronického kurzu Elektronický obchod s názvem "Nové trendy e-commerce". cze
dc.format 48 s. cze
dc.format.extent 1455202 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject e-komerce cze
dc.subject e-byznys cze
dc.subject m-komerce cze
dc.subject elektronický obchod cze
dc.subject sociální nakupování cze
dc.subject responzivní web design cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject e-commerce cze
dc.subject e-business cze
dc.subject m-commerce cze
dc.subject electronic shop cze
dc.subject social shopping cze
dc.subject responsive web design cze
dc.subject internet marketing cze
dc.title Nové trendy e-commerce cze
dc.title.alternative New trends of e-commerce eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on current trends in the development of e-commerce. First,I focus on the basic concepts of e-commerce, especially the definitions e-commerce, e-business and e-shop. Another part of the thesis is focused on the actual trends of electronic commerce, including the phenomena of social shopping and mobile commerce,which occurred with the development of so called "smartphone". Equally well-known trends in internet shop are discount portal sande - commerce focused on one product. With an area of e-commerce is closely related to internet marketing. The thesis mentiones trends of Internet advertising and explains how they work. The practical part of the thesisis the creation of electronic documents for the course E-commerce entitled "New trends in e-commerce". eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Regionální a informační management cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30556 cze
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Studentka představila komisi obsah své bakalářské práce na téma Nové trendy e-commerce. Komise položila otázky: Proč práce neobsahuje G2B? Co je G2B? Studentka reagovala pohotově. cze
dc.identifier.stag 21922 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet