dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
cze |
dc.contributor.author |
Vlasáková, Kristýna |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:19:08Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:19:08Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56575 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována současným trendům rozvoje e-commerce. První část práce objasňuje základní pojmy týkající se e-komerce, zejména vymezení pojmů e-commerce, e-business a elektronický obchod. Další část práce je zaměřena na samotné trendy elektronického obchodování, mezi které patří fenomény sociální nakupování a mobilní obchodování, které nastalo s rozvojem tzv. "smartphone". Neméně známými trendy v oblasti internetového obchodu jsou slevové portály a e-shopy zaměřené na jeden produkt. S oblastí e-komerce úzce souvisí internetový marketing. V práci jsou zmíněny trendy internetové reklamy a vysvětleno, jak fungují. Praktickou částí bakalářské práce je vytvoření podkladů pro část elektronického kurzu Elektronický obchod s názvem "Nové trendy e-commerce". |
cze |
dc.format |
48 s. |
cze |
dc.format.extent |
1455202 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
e-komerce |
cze |
dc.subject |
e-byznys |
cze |
dc.subject |
m-komerce |
cze |
dc.subject |
elektronický obchod |
cze |
dc.subject |
sociální nakupování |
cze |
dc.subject |
responzivní web design |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
e-commerce |
cze |
dc.subject |
e-business |
cze |
dc.subject |
m-commerce |
cze |
dc.subject |
electronic shop |
cze |
dc.subject |
social shopping |
cze |
dc.subject |
responsive web design |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
cze |
dc.title |
Nové trendy e-commerce |
cze |
dc.title.alternative |
New trends of e-commerce |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on current trends in the development of e-commerce. First,I focus on the basic concepts of e-commerce, especially the definitions e-commerce, e-business and e-shop. Another part of the thesis is focused on the actual trends of electronic commerce, including the phenomena of social shopping and mobile commerce,which occurred with the development of so called "smartphone". Equally well-known trends in internet shop are discount portal sande - commerce focused on one product. With an area of e-commerce is closely related to internet marketing. The thesis mentiones trends of Internet advertising and explains how they work. The practical part of the thesisis the creation of electronic documents for the course E-commerce entitled "New trends in e-commerce". |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30556 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila komisi obsah své bakalářské práce na téma Nové trendy e-commerce. Komise položila otázky: Proč práce neobsahuje G2B? Co je G2B? Studentka reagovala pohotově. |
cze |
dc.identifier.stag |
21922 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |