dc.contributor.advisor |
Veselý, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Lokvenc, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:18:49Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:18:49Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56531 |
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o zobrazovací metodě raytracing, která vyhází z geometrické optiky a využívá se pro vykreslování trojrozměrných scén. Práce obsahuje teoretický popis řešených problémů. V praktické části je provedena implementace vlastního vykreslovacího systému. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
5613966 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
3D |
cze |
dc.subject |
počítačová grafika |
cze |
dc.subject |
sledování paprsku |
cze |
dc.subject |
vykreslování |
cze |
dc.subject |
3D |
cze |
dc.subject |
computer graphics |
eng |
dc.subject |
ray tracing |
eng |
dc.subject |
rendering |
eng |
dc.title |
Zobrazování 3D scény metodou raytracingu |
cze |
dc.title.alternative |
Rendering 3D scene with method of raytracing |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Main goal of bachelor thesis is about rendering technique called ray tracing. Ray tracing is based on geometric optics and it is used for rendering three dimensional scenes. Thesis contains theoretic background of solved problems. In practice part is implemented ray tracing system. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D30931 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo nastudování principu zobrazování 3D scény pomocí metody raytracingu a vlastní implementace této metody. Všechny cíle práce byly bezezbytku splněny. Vytvořený renderovací systém byl zakomponován do jednoduchého testovacího nástroje, který umožňuje prezentovat funkčnost celého navrženého systému. Pomocí tohoto nástroje bylo provedeno praktické výkonnostní srovnání s vybranými existujícími řešeními. |
cze |
dc.identifier.stag |
24827 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |