Četba Josefa Škvoreckého na středních školách po roce 2010

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Poslední, Petr cze
dc.contributor.author Horáková, Michaela
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:18:06Z
dc.date.available 2014-06-19T10:18:06Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56418
dc.description.abstract Tématem práce je průzkum četby Josefa Škvoreckého na středních školách ve Vsetínském okrese. Průzkum probíhal ve čtvrtých ročnících na odborných školách a gymnáziích. První část práce se zabývá teoretickými poznatky o čtení, čtenáři a jeho návycích. Vymezuje odborné pojmy a prezentuje dosavadní provedené výzkumy na území České republiky. Druhá část je zaměřená na některá díla Josefa Škvoreckého a na motivech těchto děl je ukázáno to, co by mohlo dnešního středoškolského čtenáře na této četbě zaujmout. Hlavní náplní práce je samotný průzkum, ve kterém bylo uplatněno několik různých metod šetření. Cílem práce je zjistit jaké zkušenosti mají středoškolští studenti s tímto autorem, ale také co by je na četbě Škvoreckého děl mohlo zaujmout a do jaké míry studenti dokážou vnímat literární text. cze
dc.format 66 s. cze
dc.format.extent 2116808 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Škvorecký, Josef cze
dc.subject středoškolští studenti cze
dc.subject čtenáři cze
dc.subject čtenářství cze
dc.subject průzkum cze
dc.subject secondary school students eng
dc.subject readers eng
dc.subject reading eng
dc.subject survey eng
dc.title Četba Josefa Škvoreckého na středních školách po roce 2010 cze
dc.title.alternative Reading of Josef Škvorecký´s texts at Secondary Schools after 2010 eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Molková, Michaela cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The theme of the work is an survey of reading Josef Škvorecky in secondary schools in Vsetin district. The survey was conducted in the fourth grade in vocational schools and high schools. The first part deals with the theoretical knowledge of reading, readers, and his habits. It defines technical terms and presents the main research in the Czech Republic. The second part is focused on some of the writtings of Josef Škvorecky and the motives of the writtings shown what could today's secondary school readers to take this reading. The main concern of the survey itself, which has been applied to several different methods. The aim is to find out what experience they have secondary school students with the author, but also what is the reading of Škvorecky's writtings could take and the extent to which students are able to perceive the literary text. eng
dc.description.department Katedra literární kultury a slavistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Historicko-literární studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D30162 cze
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.defence 1) Studentka představila téma práce, cíle, zvolenou metodu. 2) Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky. 3) Studentka reagovala na otázky obsažené v posudcích a na další dotazy členů komise. 4) Diskuse. cze
dc.identifier.stag 23558 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet