Ekonomické a managerské vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Koudela, Libor cze
dc.contributor.author Míčová, Martina
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:17:48Z
dc.date.available 2014-06-19T10:17:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56369
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickým a manažerským vyhodnocením prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce. Práce je zaměřena na zhodnocení situace v Pardubicích a porovnání se situací v hlavním městě Praze. V práci jsou použity k hodnocení kvalitativní i kvantitativní metody šetření. V závěru práce obsahuje doporučení na zefektivnění této aktivity. cze
dc.format 55 s. cze
dc.format.extent 906604 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Sociální vyloučení cze
dc.subject chudoba cze
dc.subject sociální integrace cze
dc.subject sociální rehabilitace cze
dc.subject bezdomovectví cze
dc.subject streetpaper cze
dc.subject časopis Nový prostor cze
dc.subject obecně prospěšná společnost cze
dc.subject sociální firma cze
dc.subject Social exclusion cze
dc.subject poverty cze
dc.subject social integration cze
dc.subject social rehabilitation cze
dc.subject homelessness cze
dc.subject streetpaper cze
dc.subject magazine "Nový prostor" cze
dc.subject a non-profit society cze
dc.subject social business cze
dc.title Ekonomické a managerské vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce cze
dc.title.alternative The social integration of the disadvantaged in the labor market through the sale of the magazine "Nový prostor" eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is concerned with economic and managerial evaluation of the selling magazine "Nový prostor" as a tool for social integration of disadvantaged on the labor market. The work is focused on the assessment of the situation in Pardubice and comparison with the situation in the capital city Prague. In this work there are used the qualitative and quantitative methods of investigation. The conclusion contains recommendations to efficiency of this activity. eng
dc.description.department Ústav matematiky a kvantitativních metod cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30682 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce je obecně charakterizovat problematiku bezdomovectví a sociální integrace, popsat vývoj a současný stav prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace a vyhodnotit jej z ekonomického a managerského hlediska. Otázky k obhajobě: 1. Jaké faktory ovlivňují reintegraci sociálně vyloučených? 2. Čím si vysvětlujete poměrně velkou fluktuaci prodejců Nového prostoru v Pardubicích? cze
dc.identifier.stag 22803 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet