dc.contributor.advisor |
Drahotský, Ivo |
|
dc.contributor.author |
Doležel, Marek |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:17:34Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56326 |
|
dc.description.abstract |
Práce si vzala za cíl vytvořit projekt pro maximální implementaci systému řízení vztahů se zákazníky v konkrétní dopravní společnosti, na základě již fungujícího systému, který byl podroben kritické analýze. Na základě kritické analýzy byly vytvořeny návrhy náročnější na správu dat, které byly konzultovány s top managementem podniku. Práce ve své další fázi, popisuje možnosti dalšího vývoje projektu a reálné možnosti dosažení kompletního a funkčního CRM i přes omezení specifiky dopravní společnosti. |
cze |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
3431938 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
řízení vztahu se zákazníky |
cze |
dc.subject |
kritická analýza |
cze |
dc.subject |
zasílatelství |
cze |
dc.subject |
navision |
cze |
dc.subject |
správa dat |
cze |
dc.subject |
customer relationship management |
eng |
dc.subject |
critical analysis |
eng |
dc.subject |
haulage |
eng |
dc.subject |
data management |
eng |
dc.title |
Implementace systému CRM v dopravní společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
The implementation of the CRM system in the tranport company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Bartheldi, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main point of the master thesis is to create a project which is able to fulfil maximum implementation of CRM in the concrete transport company, on the base of current system which has been put into a critial analysis. On the base of the critical analysis there has been made a piece of proposal which take more sophisticated needs for working with data. The proposal has been confered with the top management. Another piece of the master thesis decribes possibilities for the next development of the project and reaching complex and purposive CRM despite the fact that transport company has its own specificity. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30535 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
18504 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |