Vliv konstrukce GVD na propustnou výkonnost trati Praha Libeň - Kolín

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Březina, Edvard cze
dc.contributor.author Komeštík, Michal
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:16:16Z
dc.date.available 2014-06-19T10:16:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56110
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá posouzením propustné výkonnosti tratě Praha Libeň Kolín, vzhledem časovým polohám spojů. Analyzuje platný grafikon vlakové dopravy (GVD) a navržený optimalizovaný GVD, vytvořený pomocí softwaru KANGO GVD. Návrh GVD vychází z provozního rozsahu předchozích let, který v optimální míře využívají stávající infrastrukturu. Práce dále analyzuje další vlivy působící na sestavu GVD. Výsledkem je stanovení metodiky jak postupovat při konstrukci tras spojů při maximálním využití propustné výkonnosti tratě. cze
dc.format 95 s. cze
dc.format.extent 3100318 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject grafikon vlakové dopravy cze
dc.subject propustná výkonnost cze
dc.subject konstrukce cze
dc.subject trasa cze
dc.subject timetable cze
dc.subject capacity cze
dc.subject construction cze
dc.subject route cze
dc.title Vliv konstrukce GVD na propustnou výkonnost trati Praha Libeň - Kolín cze
dc.title.alternative The impact of train traffic diagram construction on Praha Libeň - Kolín track capacity eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the assessment permeable of the capacity track Praha Libeň Kolín, with time positions routes. Analyzes valid train traffic diagram (TTD) and TTD proposed optimized design, created using software KANGO GVD. Proposal TTD based on the operating range of the previous years to make optimum use of existing infrastructure. The thesis also analyzes other factors affecting the construstion GVD. The result is a methodology for determining, how to proceed in the construction of the routes at maximum use of capacity track. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D30418 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpoveděl všechny dotazy zkušební komise. cze
dc.identifier.stag 24650 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet