dc.contributor.advisor |
Březina, Edvard |
cze |
dc.contributor.author |
Komeštík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:16:16Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56110 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá posouzením propustné výkonnosti tratě Praha Libeň Kolín, vzhledem časovým polohám spojů. Analyzuje platný grafikon vlakové dopravy (GVD) a navržený optimalizovaný GVD, vytvořený pomocí softwaru KANGO GVD. Návrh GVD vychází z provozního rozsahu předchozích let, který v optimální míře využívají stávající infrastrukturu. Práce dále analyzuje další vlivy působící na sestavu GVD. Výsledkem je stanovení metodiky jak postupovat při konstrukci tras spojů při maximálním využití propustné výkonnosti tratě. |
cze |
dc.format |
95 s. |
cze |
dc.format.extent |
3100318 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
grafikon vlakové dopravy |
cze |
dc.subject |
propustná výkonnost |
cze |
dc.subject |
konstrukce |
cze |
dc.subject |
trasa |
cze |
dc.subject |
timetable |
cze |
dc.subject |
capacity |
cze |
dc.subject |
construction |
cze |
dc.subject |
route |
cze |
dc.title |
Vliv konstrukce GVD na propustnou výkonnost trati Praha Libeň - Kolín |
cze |
dc.title.alternative |
The impact of train traffic diagram construction on Praha Libeň - Kolín track capacity |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the assessment permeable of the capacity track Praha Libeň Kolín, with time positions routes. Analyzes valid train traffic diagram (TTD) and TTD proposed optimized design, created using software KANGO GVD. Proposal TTD based on the operating range of the previous years to make optimum use of existing infrastructure. The thesis also analyzes other factors affecting the construstion GVD. The result is a methodology for determining, how to proceed in the construction of the routes at maximum use of capacity track. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30418 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpoveděl všechny dotazy zkušební komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
24650 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |