dc.contributor.advisor |
Průša, Petr |
|
dc.contributor.author |
Staněk, Jiří |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:26Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:26Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55972 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na vnitropodnikovou logistiku společnosti Procter & Gamble - Rakona s.r.o. a to konkrétně na vnitropodnikovou dopravu v průmyslovém závodě. Cílem je navrhnutí a ověření proveditelnosti nového režimu provozu externího parkoviště, který by umožňovalo zvýšení jeho kapacity tak, aby mohlo být využíváno i vozidly jedoucími do společnosti na vykládku surovin či obalů. Jako druhotný cíl je pak možné považovat snížení množství externalit, které jsou produkovány dopravní zátěží a mají vliv na okolí závodu. |
cze |
dc.format |
81 s. |
cze |
dc.format.extent |
6251166 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
vnitropodniková logistika |
cze |
dc.subject |
Procter & Gamble |
cze |
dc.subject |
outsourcing služeb |
cze |
dc.subject |
optimalizace externího parkoviště |
cze |
dc.subject |
in-house logistic |
eng |
dc.subject |
outsourcing of services |
eng |
dc.subject |
optimization of external car park |
eng |
dc.title |
Využití externího parkoviště pro účely vnitropodnikové logistiky ve firmě Procter & Gamble, Rakona s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Utilization of external truck park for in-house logistics at the Procter & Gamble Rakona s.r.o. company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vožechová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the in house Procter & Gamble - Rakona s.r.o. company logistics with main address to the in house logistics in industrial plant. The aim is to design a feasibility study of a new mode of operation of the external truck park, which would allow to increases its capacity so it could be used for inbound vehicles coming to the company for unloading the raw materials and packaging. As a secondary goal is possible to consider a reduction of the amount of externalities that are generated by traffic and they affects the area around the company. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30528 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
21549 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |