dc.contributor.advisor |
Salava, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Sovová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:42Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:42Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55848 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá návrhem systému vyhodnocování závad zjištěných provozní kontrolou v poštovním provozu. Cílem je stávající systém vylepšit tak, aby výstupní data byla pro manažery přínosnější. První část práce je věnována legislativním normám upravující poštovní provoz a také jednotlivým závadám v poštovním provozu, jež mají následný vliv na hodnocení pošt. Druhá část popisuje stávající systém vyhodnocování závad v poštovním provozu. Další kapitola obsahuje samotný návrh na zlepšení systému. Čtvrtá část práce se věnuje výhodám a nevýhodám navrhovaného řešení. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
2488116 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Česká pošta |
cze |
dc.subject |
závady |
cze |
dc.subject |
bodový systém hrubých závad |
cze |
dc.subject |
tematické kontroly |
cze |
dc.subject |
hodnocení pošt |
cze |
dc.subject |
Czech Post |
eng |
dc.subject |
faults |
eng |
dc.subject |
point system of gross defects |
eng |
dc.subject |
thematic inspection |
eng |
dc.subject |
evaluation of post offices |
eng |
dc.title |
Návrh systému vyhodnocování závad v poštovním provozu |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal for the evaluation system of failures in the postal service |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with a draft evaluation of fault system in the postal service. The aim is to improve the current system so that the output data is more beneficial for managers. The first part is devoted to legislative standards governing postal operations as well as to individual faults, which are evaluated in the postal service and affect the assessment of post offices. The second part describes the current scoring system of failures in the postal service. The next part of the thesis contains the proposal to improve the system. The fourth part is devoted to the benefits and disadvantages of the proposed solution. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30523 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
21548 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |