dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Hermann, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:18Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:18Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55782 |
|
dc.description.abstract |
V teoretické části student zdůrazní význam a potenciál využití počítačů při procvičování početních úloh a provede srovnání existujících programů (zejména s důrazem na srovnání komerčních produktů a webových stránek, které nabízí tyto programy zdarma). Primárním cílem bakalářské práce bude vytvoření enginu pro program, který umožní procvičování intuitivních početních příkladů (násobilka, základní počty). Engine bude navržen tak, aby splňoval princip Learn & Play.Funkčnost enginu student doloží jeho spuštění s daty vhodnými pro procvičování matematiky pro žáky první až čtvrté třídy základní školy. |
cze |
dc.format |
39 s. |
cze |
dc.format.extent |
4978081 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Java |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
výukové programy |
cze |
dc.subject |
JavaFX |
cze |
dc.subject |
engine |
cze |
dc.subject |
animace |
cze |
dc.subject |
základní metody |
cze |
dc.title |
Vytvoření enginu pro interaktivní procvičování matematiky |
cze |
dc.title.alternative |
Creating engine for interactive math practice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of the student emphasize the importance and potential use of computers for practicing arithmetic task and make comparison with existing programs (with particular emphasis on the comparison of commercial products and websites that offer these programs free). The primary aim of this thesis is to create the engine for a program that will allow practicing intuitive numerical examples (multiplication tables, basic numbers). Engine will be designed to meet the principle of Learn & Play. Functionality engine student demonstrates his start with data suitable for practicing mathematics for pupils first to fourth grade. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D30971 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
V práci se vyskytlo několik nepřesností. Student se snažil vysvětlit připomínky a zodpovědět dotazy vedoucího práce a členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
24812 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |