Digitální knihovnaUPCE
 

Vytvoření enginu pro interaktivní procvičování matematiky

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V teoretické části student zdůrazní význam a potenciál využití počítačů při procvičování početních úloh a provede srovnání existujících programů (zejména s důrazem na srovnání komerčních produktů a webových stránek, které nabízí tyto programy zdarma). Primárním cílem bakalářské práce bude vytvoření enginu pro program, který umožní procvičování intuitivních početních příkladů (násobilka, základní počty). Engine bude navržen tak, aby splňoval princip Learn & Play.Funkčnost enginu student doloží jeho spuštění s daty vhodnými pro procvičování matematiky pro žáky první až čtvrté třídy základní školy.

Rozsah stran

39 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D30971

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Java, konkurence, výukové programy, JavaFX, engine, animace, základní metody

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced