dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Čech, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:06Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:06Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55752 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem segmentace B2C trhu. V rámci teoretické části
jsou zpracovány podklady pro následné využití segmentace při analýze dat
z marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren z hlediska jejich vnímání
nástrojů podpory prodeje a zvyšování loajality. |
cze |
dc.format |
97 s. |
cze |
dc.format.extent |
6101319 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Segmentace |
cze |
dc.subject |
B2C |
cze |
dc.subject |
trh |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
kamenné lékárny |
cze |
dc.subject |
nástroje
podpory prodeje |
cze |
dc.subject |
faktorová analýza |
cze |
dc.subject |
shluková analýza |
cze |
dc.subject |
Segmentation |
eng |
dc.subject |
market |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
stone pharmacies |
eng |
dc.subject |
tools of
sales promotion |
eng |
dc.subject |
factor analysis |
eng |
dc.subject |
cluster analysis |
eng |
dc.title |
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality |
cze |
dc.title.alternative |
Client segmentation of the pharmacies in terms of the perception of sales promotions and loyalty |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Grosová, Stanislava |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The main topic of diploma thesis is segmentation on B2C market. The theoretic part
consist basic frame for using B2C segmentation in analytic part of diploma thesis.
Analytic part is focused on marketing research of clients of stone pharmacies in relation
with tools of sales promotion and tools increasing customer loyalty. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30241 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Jaké nástroje mohou zvyšovat loajalitu zákazníků lékáren v současných podmínkách rostoucí konkurence na trhu kamenných a internetových lékáren? Pro využitelnost výsledků segmentace je klíčová možnost snadné identifikace zákazníka z hlediska jeho příslušnosti k segmentu. Diskutujte problém v podmínkách kamenných lékáren. Domníváte se, že měření zraku v lékárně bude pro zákazníky důvěryhodné? Na str. 36 máte znázorněnou inovační křivku. Z jakého literárního zdroje jste čerpal? Jak byste ji interpretoval?
Student otázky zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
24264 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |