dc.contributor.advisor |
Šaradín, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Řehák, Lubor
|
|
dc.date.accessioned |
2014-03-04T12:28:39Z |
|
dc.date.available |
2014-03-04T12:28:39Z |
|
dc.date.issued |
1998 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54267 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum trhu kurýrních služeb pro pobočku společnosti DHL v Hradci Králové. V první kapitole jsou popsány kurýrní služby, jejich působení ve světě i v České republice. Na tuto kapitolu navazuje představení společnosti DHL. V další části diplomové práce jsou shrnuty
teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Závěrečná kapitola je zaměřena na samotný výzkum trhu kurýrních služeb pro společnost DHL. Obsahuje metodické postupy, použité při realizaci výzkumu, včetně vyhodnocení výsledků výzkumu. Výsledky výzkumu byly použity pro odhad charakteristik trhu kurýrních služeb, jako je celková kapacita trhu, tržní potenciál a tržní podíl. |
cze |
dc.format |
65 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
průzkum trhu |
cze |
dc.subject |
kurýrní služby |
cze |
dc.subject |
DHL |
cze |
dc.subject |
market research |
eng |
dc.subject |
courier services |
eng |
dc.title |
Marketingový průzkum trhu pro pobočku DHL v Hradci Králové |
cze |
dc.title.alternative |
Market research for the DHL office in Hradec Králové |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
1998 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master paper is rated for marketing research of market of courier s service for the DHL company in Hradec Králové. In the first chapter there are described couriers service, their action in the world and in the Czech Republic. Next chapter contains the presentation of DHL company. Theoretic knowledge of marketing
research are recapitulated the next part of this paper. The last chapter deals with the purpose marketing research of couriers services for company DHL. It contains formal procedures, applied in realisation of research, including the evaluation of results. These results were used for estimate market characterisations of couriers
services, as a total capacity of market, potencionals market and market share. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D29654 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |