dc.contributor.author |
Kozáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2014-02-03T14:02:23Z |
|
dc.date.available |
2014-02-03T14:02:23Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54181 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce si klade za cíl sledovat proměnu a vývoj vyučovacího předmětu občanská výchova na středních školách a učilištích od konce sedmdesátých let minulého století po současnost.
Pozornost je věnována především oblasti morálních hodnot a životních postojů mladých lidí. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se věnuje historii předmětu,
systému školství v České republice a vysvětlení důležitých pojmů pro tuto práci. Praktická část je tvořena obsahovou analýzou vybraných učebnic a učebních osnov týkající se tohoto vyučovacího předmětu. |
cze |
dc.format |
107 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
občanská výchova |
cze |
dc.subject |
občanská nauka |
cze |
dc.subject |
životní hodnoty |
cze |
dc.subject |
morálka |
cze |
dc.subject |
střední škola |
cze |
dc.subject |
učiliště |
cze |
dc.subject |
civics |
eng |
dc.subject |
life values |
eng |
dc.subject |
morality |
eng |
dc.subject |
secondary schools |
eng |
dc.subject |
vocational school |
eng |
dc.title |
Proměna vyučovacího předmětu občanská výchova na středních školách a učilištích od konce 70. let dvacátého století s důrazem na oblast morálních hodnot |
cze |
dc.title.alternative |
The transformation of the subject civics in secondary schools and vocational schools by the end of the 70th twentieth century with emphasis on moral values |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work aims to track the transformation and development of the civics in secondary schools and vocational schools the late seventies of the last century to the present. Attention is clued-up the moral values and life attitudes of young people. The work consists of theoretical
and practical parts. The theoretical part aims at the history of the subject, the education system
in the Czech Republic and explanations of important concepts for this work. The practical
part consists of a content analysis of selected textbooks and curricula regarding this subject. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29546 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |