Experiment jako metoda a forma výuky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Domašinská, Petra
dc.date.accessioned 2014-01-31T11:03:50Z
dc.date.available 2014-01-31T11:03:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54175
dc.description.abstract Cílem této práce je aplikovat didaktiku do výuky chemie, přesněji jako chemický experiment. První část této práce se věnuje výchovně vzdělávacímo procesu se zaměřením na technologii výuky. Jsou zde postupně probrány základní vyučovací metody, formy i didaktické prostředky. Experiment je zde rozebírán jako metoda a následně jako forma výuky. Takto získané didaktické znalosti o experimentu jsou v druhé části práce aplikovány do prostředí chemie a ukázány na praktickém příkladu leboratorní úlohy. Protože pouze správně vedená výuka chemie a to jak z pohledu obsahové stránky, kterou mají především na starost chemici, tak z pohledu metodiky výuky, z pohledu didaktiky, může přispět ke zvýšení obliby tohoto předmětu u žáků. cze
dc.format 55 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject experimenty cze
dc.subject metody výuky cze
dc.subject formy výuky cze
dc.subject experiments eng
dc.subject methods of education eng
dc.subject forms of educations eng
dc.title Experiment jako metoda a forma výuky cze
dc.title.alternative Experiment as a method and form of education eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to apply the knowledge from didactics into education in chemistry, especially into chemical experiment. The first part describes education process focused on the technology of education. There are three chapters that give an account of three mainly parts of technology of education: methods of educations, forms of educations and didactical instruments. This didactical knowledge is use in the second section in the ambience of chemistry educations and applies on chemical experiment. All these important attainments are used on one practical experiment for illustration. Only by following not only the precise chemical preparation but also didactical, the experiment and subsequently the whole chemical education can be effective, which can lead to making this subject more popular. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27924
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet