dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Mrštná, Aneta |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-30T23:57:05Z |
|
dc.date.available |
2013-09-30T23:57:05Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53896 |
|
dc.description.abstract |
V první části je diplomová práce věnována teoretickým základům benchmarkingu a snaží se vyvrátit některé mýty, co o této metodě kolují. V druhé části hodnotí konkurenční schopnost společnosti Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí pomocí moderní metody benchmarking a to ze dvou základních hledisek - finanční a nefinanční. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
5246403 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
benchmarking |
cze |
dc.subject |
Konzum |
cze |
dc.subject |
Ústí nad Orlicí |
cze |
dc.subject |
finanční analýza |
cze |
dc.subject |
nefinanční analýza |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
benchmarking |
eng |
dc.subject |
Konzum |
eng |
dc.subject |
business cooperative |
eng |
dc.subject |
financial analysis |
eng |
dc.subject |
nonfinancial analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Benchmarking vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Benchmarking of a selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The first part of the thesis is devoted to the theoretical foundations of benchmarking and also tries to refute some of the myths which circulate about this method. The second part evaluates the competitiveness of the company Konzum, a business cooperative in Ústí nad Orlicí, using a modern method benchmarking on two fundamental aspects - financial and non-financial. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D29101 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo hodnocení konkurenční schopnosti společnosti Konzum metodou benchmarkingu s jiným benchmarkingovým partnerem. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. V závěru uvádíte, že benchmarkingové srovnání ukázalo odlišnost strategie porovnávaných společností. Která z nich, je podle vašeho názoru přínosnější pro zákazníka.
2. Jaké formy marketingové komunikace byste navrhovala pro zviditelnění společnosti a jí nabízených služeb zákazníkům?
3. Bude doporučení pro společnost Konzum uvedené na straně 69 realizované v praxi?
4. Které Vaše doporučení pokládáte za nejdůležitější? |
cze |
dc.identifier.stag |
19446 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |