Benchmarking vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Mrštná, Aneta
dc.date.accessioned 2013-09-30T23:57:05Z
dc.date.available 2013-09-30T23:57:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53896
dc.description.abstract V první části je diplomová práce věnována teoretickým základům benchmarkingu a snaží se vyvrátit některé mýty, co o této metodě kolují. V druhé části hodnotí konkurenční schopnost společnosti Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí pomocí moderní metody benchmarking a to ze dvou základních hledisek - finanční a nefinanční. cze
dc.format 75 s. cze
dc.format.extent 5246403 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject benchmarking cze
dc.subject Konzum cze
dc.subject Ústí nad Orlicí cze
dc.subject finanční analýza cze
dc.subject nefinanční analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject benchmarking eng
dc.subject Konzum eng
dc.subject business cooperative eng
dc.subject financial analysis eng
dc.subject nonfinancial analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Benchmarking vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Benchmarking of a selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kampf, Rudolf cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The first part of the thesis is devoted to the theoretical foundations of benchmarking and also tries to refute some of the myths which circulate about this method. The second part evaluates the competitiveness of the company Konzum, a business cooperative in Ústí nad Orlicí, using a modern method benchmarking on two fundamental aspects - financial and non-financial. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D29101 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo hodnocení konkurenční schopnosti společnosti Konzum metodou benchmarkingu s jiným benchmarkingovým partnerem. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. V závěru uvádíte, že benchmarkingové srovnání ukázalo odlišnost strategie porovnávaných společností. Která z nich, je podle vašeho názoru přínosnější pro zákazníka. 2. Jaké formy marketingové komunikace byste navrhovala pro zviditelnění společnosti a jí nabízených služeb zákazníkům? 3. Bude doporučení pro společnost Konzum uvedené na straně 69 realizované v praxi? 4. Které Vaše doporučení pokládáte za nejdůležitější? cze
dc.identifier.stag 19446 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet