dc.contributor.advisor |
Branská, Lenka |
cze |
dc.contributor.author |
Crháková, Klára |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:42:33Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:42:33Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53127 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá nástroji posilování loajality odběratelů. Předpokladem posilování loajality je vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. První část bakalářské práce vymezuje spokojenost zákazníka, definuje pojem loajální zákazník a pojem loajalita zákazníků. Jsou zde vymezeny formy posilování loajality, které mají zajistit maximální spokojenost zákazníků. Ve druhé části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu provedeného ve vybraném podniku potravinářského průmyslu zaměřeného na odhalení forem posilování loajality odběratelů využívané danou firmou. |
cze |
dc.format |
57 s., 2 s. příl., 5 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
1431752 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.7.2023 |
cze |
dc.subject |
loajalita zákazníků |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
zvýšení loajality |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
posilování vztahu se zákazníky |
cze |
dc.subject |
customer loyalty |
cze |
dc.subject |
sales promotion |
cze |
dc.subject |
increase loyalty |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
cze |
dc.subject |
strengthening the relationship with customers |
cze |
dc.title |
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů |
cze |
dc.title.alternative |
Research application forms enhancing loyalty customers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with forms of strengthening customer loyalty. Prerequisite for strengthening loyalty is to build long-term and mutually beneficial relationships with customers. The first part of the bachelor thesis defines customer satisfaction, defines the notion of a loyal customer and customer loyalty. There are defined forms for increasing loyalty, to ensure maximum customer satisfaction. In the second part of the bachelor thesis the results of research. It was examined what forms of strengthening the loyalty of customers the firm applies and whether the form of strengthening customer loyalty company used correctly. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30491 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jaká z prezentovaných forem posilování vztahů se nejvíce osvědčila?
Charakterizujte pojem loajalita.
Jaký dopad mají prezentované nástroje na loajalitu odběratelů/konečných zákazníků?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
20922 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |