Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Zuzana cze
dc.contributor.author Burešová, Klára
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:42:08Z
dc.date.available 2013-09-03T19:42:08Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53024
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Na závěr této kapitoly je objasněn účel věrnostního programu. Praktická respektive třetí část je věnována výzkumu preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu p. Musila. cze
dc.format 68 s. cze
dc.format.extent 5381610 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject maximalizace hodnoty pro zákazníka cze
dc.subject loajalita cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject retence cze
dc.subject věrnostní programy cze
dc.subject customer value cze
dc.subject maximize customer value cze
dc.subject loyalty cze
dc.subject satisfaction cze
dc.subject retention cze
dc.subject loyalty programs cze
dc.title Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. cze
dc.title.alternative The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the specification concepts of customer value, satisfaction, retention and loyalty and the relationships between them. The first part is focused on the issue of values perceived by a customer as a key for establishing the loyalty. Based on the opinions and definitions by various authors the essence and the meaning of this loyalty is explained. Following are ways of maximizing this value. The second part describes following expressions loyalty, retention and satisfaction of the customer. Finally, the purpose of the benefits program is clarified as a form of strengthening the loyalty. The practical or third part is devoted to research customer preferences and satisfaction with services provided in the servise station Mr. Musil. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30490 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Jakým způsobem jste se dotazovala v uvedeném autoservisu klientů? Rozdávala jste dotazníky sama nebo jste je vyplňovala spolu s klientem? Zjišťovala jste, proč zbytek (73% doporučilo autoservis známým) klientů tento autoservis nedoporučil svým přátelům. Co si představujete pod pojmem vysoká kvalita služeb? Co dělá pan Musil pro získávání nových zákazníků? cze
dc.identifier.stag 20951 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet