dc.contributor.advisor |
Švanda, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Vojtěch, Martin |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:57:21Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:57:21Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52627 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem a ověřením možností použití nových lepidel pro technologii lepení bočního zasklení skeletu autobusu. Popisuje provedené adhezní a pevnostní smykové zkoušky z pohledu možností použití vybraných lepidel v kombinaci s lakovaným povrchem skeletu vozu, olakovaným rámem okna a sklem s keramickým rámečkem, které se reálně na autobusech používají a pro jejichž lepení jsou vybrány. Zabývá se i problematikou možnosti úniku VOC při použití jednotlivých vybraných lepidel. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
1428181 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.5.2023 |
cze |
dc.subject |
lepidlo |
cze |
dc.subject |
adherend |
cze |
dc.subject |
adheze |
cze |
dc.subject |
smyková pevnost |
cze |
dc.subject |
adhezní zkoušky |
cze |
dc.subject |
technologický postup |
cze |
dc.subject |
organické těkavé látky |
cze |
dc.subject |
adhesive |
eng |
dc.subject |
adhesion |
eng |
dc.subject |
shear strength |
eng |
dc.subject |
adhesion tests |
eng |
dc.subject |
technological process |
eng |
dc.subject |
volatile organic compounds |
eng |
dc.title |
Inovace technologie lepení bočního zasklení karoserie autobusu |
cze |
dc.title.alternative |
Innovation of adhesive technology side windows of the bus body |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šmerda, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted diploma thesis describes the design and verification of applications of new adhesives for gluing technology of the side windows on the bus skeleton. Describing the adhesion and shear strength tests from the perspective of possibility using combinations of adhesives and surfaces, which are really used in conditions of bus process production and which are selected for process. There are the painted skeleton of vehicle, the painted frame of window and the glass with ceramic frame. Thesis deals with the issue of the potential leakage VOC by selected adhesives. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Provozní spolehlivost dopravních prostředků a infrastruktury: Ochrana životního prostředí v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28059 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomová práce se zabývá návrhem a ověřením možností použití nových lepidel pro technologii lepení bočního zasklení skeletu autobusu. Ve své obhajobě diplomant prezentoval popis provedené adhezní a pevnostní smykové zkoušky z pohledu možností použití vybraných lepidel v kombinaci s lakovaným povrchem skeletu vozu, olakovaným rámem okna a sklem s keramickým rámečkem, které se reálně na autobusech používají a pro jejichž lepení jsou vybrány. Na otázky vedoucího práce, recenzenta i členů komise při obhajobě odpovídal věcně správně. |
cze |
dc.identifier.stag |
20846 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |