dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Vítková, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:57:02Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:57:02Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52575 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Práce zmiňuje, co by firma měla udělat pro to, aby byl zákazník spokojený, jak by měla směřovat vztahy s nimi a jak lze vztahy
se zákazníky měřit. |
cze |
dc.format |
73 s. |
cze |
dc.format.extent |
754743 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
vztahy se zákazníky |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
customer relations |
eng |
dc.subject |
marketing drive |
eng |
dc.subject |
drisatisfaction consumers |
eng |
dc.title |
Řízení vztahů se zákazníkem ve firmě Stavebniny Zámečník,a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Management of customer relations in firm Stavebniny Zámečník, a.s. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Work deal with drive relations consumers. Work allude, that would firm be to make therefore, to was consumer satisfied, how would had direct terms with them and how it is possible terms consumers mete. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28647 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CPP) firmy Zámečník, a.s. Cílem diplomové práce provedení analýzy řízení vztahů fy. Zámečník, a.s. a provedení návrhu změn souvztažnému tématu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. Uveďte varianty možností mezních hodnot ve vztahu k zákazníkům
2. Charakterizujte nehmotné toky řízení vztahů se zákazníky.
3. V kapitole 5 uvádíte v tabulkách tvrzení s možností výběru odpovědí ano/ne. Kdo je autorem těchto odpovědí, však uvedeno není. Můžete toto vysvětlit a doplnit? |
cze |
dc.identifier.stag |
17203 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |