dc.contributor.advisor |
Petr, Pavel |
cze |
dc.contributor.author |
Minář, Adam |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:56:27Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:56:27Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52480 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou mLearningu. Zároveň bude sloužit i jako doporučení, jaké jsou vhodné nástroje při vzdělávání se touto formou. V první části se tato práce zabývá distančním vzděláváním a e-learningem, které mohou zahrnout mLearning do svého systému vzdělávání. Zároveň je zde provedena analýza nástrojů, které by mohly být využity pro mLearning. V další části práce se popisuje smysl zapojení mobilních přístrojů do výuky. |
cze |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.format.extent |
2155450 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
mLearning |
cze |
dc.subject |
mobilní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
e-learning |
cze |
dc.subject |
distanční vzdělávání |
cze |
dc.subject |
mLearning |
eng |
dc.subject |
mobile education |
eng |
dc.subject |
e-learning |
eng |
dc.subject |
distance learning |
eng |
dc.title |
mLearning |
cze |
dc.title.alternative |
mLearning |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis describes the problematics of mLearning, at the same time it will serve as a recommendation for which tools are appropriate to be used for education in this form. In the first part the thesis talks about distant education and e-learning, where it is possible to include mLearning and also there is an analysis of the tools that could be used for mLearning. Next part informs about the point of involving mobile devices in the education process. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informatika ve veřejné správě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28834 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student představil komisy výsledky bakalářské práce na téma mLearning. Student definoval cíl, postup řešení a prezentoval výstupy své práce. Na otázky pohotově odpověděl: Jaká jsou kritická místa využívání mLearningu na vysoké škole? Jaké nástroje eLearningu jsou vhodné pro mLearning? Jaké procento studentů na VŠ používá chytré telefony? |
cze |
dc.identifier.stag |
18930 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |