Posilování vztahů se zákazníky a jeho vliv na loajalitu zákazníků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana
dc.contributor.author Borecká, Lada
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:53:44Z
dc.date.available 2013-07-20T01:53:44Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52047
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky na B2B trhu a jeho vlivem na loajalitu zákazníka. V první části práce je definována hodnota pro zákazníka jako východisko pro posilování vztahů, dále způsoby posilování vztahů se zákazníky, loajalita zákazníka a její vazba na posilování vztahů se zákazníky a v závěru první části je vymezena spokojenost zákazníka a její měření. V druhá části práce jsou prezentovány výsledky dvou výzkumů, které byly provedeny ve společnosti Synthesia a.s., SBU Pigmenty a barviva. Kvantitativní výzkum byl zaměřen na zkoumání úrovně a prospěšnosti jednotlivých forem posilování vztahů se zákazníky. V rámci druhého kvalitativního výzkumu byla zkoumána míra, formy a bariéry spolupráce při posilování vztahů se zákazníky, jak mezi odděleními v rámci podniku, tak s odběrateli a externími institucemi. cze
dc.format 103 s. cze
dc.format.extent 3418913 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject B2B trh cze
dc.subject posilování vztahů cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject loajalita cze
dc.subject kvantitativní výzkum cze
dc.subject kvalitativní výzkum cze
dc.subject B2B market eng
dc.subject strengthening the relationship eng
dc.subject customer value eng
dc.subject satisfaction eng
dc.subject loyalty eng
dc.subject quantitative research eng
dc.subject qualitative research eng
dc.title Posilování vztahů se zákazníky a jeho vliv na loajalitu zákazníků cze
dc.title.alternative Strengthening customer relationships and its impact on customer loyalty eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Wandrol, Pavel
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with strenghtening of relationships on the B2B market and consequent increased customers´ loyalty. In the first part of the work, a value for customer is defined as the basis of relatinship-building. Then, the ways of strenghtening of relationship with customers are discussed, as well as customer loyalty and its connection to relationship-building. At the end of the first part, customer satisfaction and its measurement is defined. In the second part of the work two outcomes of research that has been conducted at Synthesia a.s. and SBU Pigments and dyes are presented. The quantitative research has focused on investigation of the level of individual ways of improving customer-relationships. As part of the second qualitative research the level, forms and barriers to cooperation in strenghtening of customer relationship have been examined, within the corporate departments, as well as with external subscribers and external institutions. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D28198 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Co může být důvodem pro horší hodnocení formy a její prospěšnosti u "Dojednávání dalšího kontaktu se zákazníkem" a "Systematické a pravidelné zjišťování postojů zákazníků" v části týkající se Partnerského a flexibilního stylu obsluhy zákazníků? Hodnocení forem a jejich prospěšností ve skupině Provázanost podniku s odběrateli je výrazně horší než u dalších skupin, přestože po teoretické stránce by tyto formy měly vést ke zlepšení vztahů se zákazníkem. Co může být příčinou tohoto stavu a případně jakým způsobem tento stav zlepšit? Zkoumala jste, jakým způsobem probíhá komunikace mezi jednotlivými útvary v podniku? Případně jak ji zlepšit? Zkoumala jste, jaké mají porady? Jak spolupracují? Co to je úroveň? Jak jste toto slovo definovala? cze
dc.identifier.stag 21038 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet