dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Borecká, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:53:44Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:53:44Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52047 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky na B2B trhu a jeho vlivem na loajalitu zákazníka. V první části práce je definována hodnota pro zákazníka jako východisko pro posilování vztahů, dále způsoby posilování vztahů se zákazníky, loajalita zákazníka a její vazba na posilování vztahů se zákazníky a v závěru první části je vymezena spokojenost zákazníka a její měření. V druhá části práce jsou prezentovány výsledky dvou výzkumů, které byly provedeny ve společnosti Synthesia a.s., SBU Pigmenty a barviva. Kvantitativní výzkum byl zaměřen na zkoumání úrovně a prospěšnosti jednotlivých forem posilování vztahů se zákazníky. V rámci druhého kvalitativního výzkumu byla zkoumána míra, formy a bariéry spolupráce při posilování vztahů se zákazníky, jak mezi odděleními v rámci podniku, tak s odběrateli a externími institucemi. |
cze |
dc.format |
103 s. |
cze |
dc.format.extent |
3418913 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
B2B trh |
cze |
dc.subject |
posilování vztahů |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
loajalita |
cze |
dc.subject |
kvantitativní výzkum |
cze |
dc.subject |
kvalitativní výzkum |
cze |
dc.subject |
B2B market |
eng |
dc.subject |
strengthening the relationship |
eng |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
satisfaction |
eng |
dc.subject |
loyalty |
eng |
dc.subject |
quantitative research |
eng |
dc.subject |
qualitative research |
eng |
dc.title |
Posilování vztahů se zákazníky a jeho vliv na loajalitu zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
Strengthening customer relationships and its impact on customer loyalty |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Wandrol, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with strenghtening of relationships on the B2B market and consequent increased customers´ loyalty. In the first part of the work, a value for customer is defined as the basis of relatinship-building. Then, the ways of strenghtening of relationship with customers are discussed, as well as customer loyalty and its connection to relationship-building. At the end of the first part, customer satisfaction and its measurement is defined. In the second part of the work two outcomes of research that has been conducted at Synthesia a.s. and SBU Pigments and dyes are presented. The quantitative research has focused on investigation of the level of individual ways of improving customer-relationships. As part of the second qualitative research the level, forms and barriers to cooperation in strenghtening of customer relationship have been examined, within the corporate departments, as well as with external subscribers and external institutions. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28198 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Co může být důvodem pro horší hodnocení formy a její prospěšnosti u "Dojednávání dalšího kontaktu se zákazníkem" a "Systematické a pravidelné zjišťování postojů zákazníků" v části týkající se Partnerského a flexibilního stylu obsluhy zákazníků?
Hodnocení forem a jejich prospěšností ve skupině Provázanost podniku s odběrateli je výrazně horší než u dalších skupin, přestože po teoretické stránce by tyto formy měly vést ke zlepšení vztahů se zákazníkem. Co může být příčinou tohoto stavu a případně jakým způsobem tento stav zlepšit?
Zkoumala jste, jakým způsobem probíhá komunikace mezi jednotlivými útvary v podniku? Případně jak ji zlepšit?
Zkoumala jste, jaké mají porady? Jak spolupracují?
Co to je úroveň? Jak jste toto slovo definovala? |
cze |
dc.identifier.stag |
21038 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |