Marketingová strategie vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Horčička, Aleš cze
dc.contributor.author Švec, Marek
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:52:38Z
dc.date.available 2013-07-20T01:52:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51860
dc.description.abstract Tato práce se zabývá marketingem, se zaměřením na marketingovou strategii podniku. V první části jsou vysvětleny základní pojmy a koncepce marketingu, které jsou ve druhé části využity při analýze marketingové strategie. V závěru je provedeno zhodnocení současné marketingové strategie a návrh její aktualizace. cze
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 2126233 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject analýzy cze
dc.subject podniky cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing strategies eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject analysis eng
dc.subject companies eng
dc.title Marketingová strategie vybraného podniku cze
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with marketing with a focus on the marketing strategy of the company. In the first part there are being explained the basic conceptions of marketing, which are used to analyse the marketing strategy in the second part. The work concludes with the evaluation of the present strategy and there is the suggestion for the update as well. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28371 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku. Cílem práce byla analýza a zhodnocení fungování podniku v dané oblasti. Aktualizace strategie (na základě analýzy a vyhodnocení). Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Popište v krocích postup tvorby marketingové strategie podniku. Jakým způsobem je kontrolováno její plnění? 2. Na základě zpracování BP navrhněte možnou aktualizaci stávající marketingové strategie zkoumaného podniku. cze
dc.identifier.stag 19343 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet