dc.contributor.advisor |
Horčička, Aleš |
cze |
dc.contributor.author |
Švec, Marek |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:52:38Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:52:38Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51860 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá marketingem, se zaměřením na marketingovou strategii podniku. V první části jsou vysvětleny základní pojmy a koncepce marketingu, které jsou ve druhé části využity při analýze marketingové strategie. V závěru je provedeno zhodnocení současné marketingové strategie a návrh její aktualizace. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
2126233 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové strategie |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
analýzy |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing strategies |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the Company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with marketing with a focus on the marketing strategy of the company. In the first part there are being explained the basic conceptions of marketing, which are used to analyse the marketing strategy in the second part. The work concludes with the evaluation of the present strategy and there is the suggestion for the update as well. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28371 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku. Cílem práce byla analýza a zhodnocení fungování podniku v dané oblasti. Aktualizace strategie (na základě analýzy a vyhodnocení). Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce:
1. Popište v krocích postup tvorby marketingové strategie podniku. Jakým způsobem je kontrolováno její plnění?
2. Na základě zpracování BP navrhněte možnou aktualizaci stávající marketingové strategie zkoumaného podniku. |
cze |
dc.identifier.stag |
19343 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |