Organizational Forms in ELT: Their Influence on Development of Teamwork in the Context of Waldorf and Traditional Primary School

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kostková, Klára cze
dc.contributor.author Skalická, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-06-06T13:42:11Z
dc.date.available 2013-06-06T13:42:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49487
dc.description.abstract The aim of this thesis is to introduce the Waldorf school as a type of alternative school, to identify the importance of cooperation in Waldorf and traditional schools based on selected educational documents and to prove that the quality of cooperation if higher in Waldorf schools than it is in traditional schools. This thesis also focuses on organizational forms and the frequency of their usage in ELT. This thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part provides practical part with the theoretical background. In the theoretical part, selected educational documents are presented with emphasis on the topic of cooperation. Alternative schools are introduced, together with their basic types and characteristics. Waldorf School is dealt with in detail. Its principles, characteristics and aims are presented, together with the main ideas of its creator, Rudolph Steiner. The organizational forms are introduced. Their types, advantages and disadvantages of their usage are described with a special emphasis on the organizational forms with potential for development of teamwork. The practical part comprises of the description and results of the research, conducted in the Waldorf primary school and the traditional primary school. eng
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 5549736 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject alternativní školy cze
dc.subject waldorfská škola cze
dc.subject antroposofie cze
dc.subject Steiner, Rudolf cze
dc.subject organizační formy vyučování cze
dc.subject týmová práce cze
dc.subject ELT cze
dc.subject alternative schools eng
dc.subject Waldorf School eng
dc.subject Anthroposophy eng
dc.subject organizational forms eng
dc.subject teamwork eng
dc.title Organizational Forms in ELT: Their Influence on Development of Teamwork in the Context of Waldorf and Traditional Primary School eng
dc.title.alternative Organizační formy ve výuce anglického jazyka: Jejich vliv na rozvoj týmové práce v kontextu Waldorfské a tradiční základní školy cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Cílem této práce je představit waldorfskou školu, identifikovat důležitost týmové práce ve waldorfské a tradiční základní škole na základě vzdělávacích dokumentů a dokázat, že ve waldorfské škole dochází k většímu rozvoji týmové práce než v tradiční základní škole. Tato práce je dále zaměřena na organizační formy a frekvenci jejich využívání ve výuce anglického jazyka. Tato práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický základ pro část praktickou. V teoretické části jsou představeny základní edukační dokumenty s důrazem na téma týmové práce. Práce dále pojednává o alternativních školách a jejich základních druzích a charakteristikách. Waldorfské školy jsou představeny detailně spolu s jejich principy, charakteristikami, cíli a hlavními myšlenkami jejich tvůrce Rudolfa Steinera. Dále jsou představeny organizační formy výuky, jejich typy, výhody a nevýhody jejich použití s důrazem na organizační formy s potenciálem pro rozvoj týmové práce. Praktická část je složena z popisu a výsledků výzkumu, jež byl proveden ve waldorfské a tradiční základní škole. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27879 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 19005 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet