dc.contributor.advisor |
Šmejda, Aleš |
|
dc.contributor.author |
Čáp, Pavel |
|
dc.date.accessioned |
2013-03-08T09:39:17Z |
|
dc.date.available |
2013-03-08T09:39:17Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49129 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řešení svahů v zářezu dálnice D3, úsek 0307 - Tábor - Soběslav, zářez Z4 v km 84,100 - 85,770. Sklonové poměry svahů zářezu navržené v původní projektové dokumentaci se v průběhu výstavby ukázaly jako nevyhovující s ohledem na stabilitu svahu zářezu. Práce popisuje tři varianty řešení, které byly konzultovány při realizaci stavby. Čtvrtá varianta je navržena, popsána a posouzena v posledních kapitolách a přílohách této práce. Výsledkem této práce bude výběr jedné z variant řešení a doporučení pro realizaci tohoto řešení v praxi. |
cze |
dc.format |
28 s. |
cze |
dc.format.extent |
553508 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
inženýrskogeologický průzkum |
cze |
dc.subject |
diatomit |
cze |
dc.subject |
sesuvy svahu |
cze |
dc.subject |
gabion |
cze |
dc.subject |
geological exploration |
eng |
dc.subject |
diatomite |
eng |
dc.subject |
landslide |
eng |
dc.subject |
slope |
eng |
dc.title |
Sanace sesuvů svahů v zářezu dálnice D3 v km 85,100 - 85,300 |
cze |
dc.title.alternative |
Rehabilitation of landslides in cut slopes D3 motorway in km 85,100 - 85,300 |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Doležel, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the solution of the slopes in the notch of the D3 motorway, section 0307 - Tabor - Soběslav, Z4 notch in km 84.100 to 85.770. Vertical alignment notch slopes proposed in the original project documentation during construction proved to be unsatisfactory with regard to the stability of the slope of the indentation. The work describes three possible solutions that were consulted during construction. The fourth variant is designed, described and assessed in the last chapters and annexes of this work. The result of this work is to select one of the possible solutions and recommendations for the implementation of this solution in practice. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28559 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč objasnil komisi některé výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci se pokusil stručně zodpovědět všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
18791 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |