dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Čurdová, Markéta |
|
dc.date.accessioned |
2012-11-11T19:23:26Z |
|
dc.date.available |
2012-11-11T19:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48741 |
|
dc.description.abstract |
Tato disertační práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky a vyúsťuje v analýzu internetových lékáren v České republice z tohoto hlediska a výzkum mezi klienty internetové lékárny, který je praktikován na webových stránkách www.LekarnaURotundy.cz. V teoretické části je věnována pozornost změnám v požadavcích a nákupním chování zákazníků v důsledku internetu, hodnotě pro zákazníky, internetu jako zdroji informací při posilování vztahů se zákazníky a vymezení nástrojů a faktorů posilování vztahů se zákazníky na webových stránkách. Praktická část disertační práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků dvou marketingových výzkumů, tj. výzkumu postojů majitelů internetových lékáren v České republice k využívání jednotlivých forem posilování vztahů se zákazníky na internetových stránkách a výzkumu postojů klientů zkoumané internetové lékárny k jednotlivým formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky. Na základě toho byl vytvořen model nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky a efektivní řízení internetové lékárny v sílícím konkurenčním prostředí. |
cze |
dc.format |
183 s. + teze |
cze |
dc.format.extent |
3606545 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Internet marketing |
cze |
dc.subject |
Google Analytics |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
nástroje posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
výzkum prostřednictvím internetu |
cze |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
Google Analytics |
eng |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
tools for strengthening customer relationships |
eng |
dc.subject |
Internet research |
eng |
dc.title |
Posilování vztahů se zákazníky v internetových lékárnách |
cze |
dc.title.alternative |
Strengthening relationships with customers in online pharmacies |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Grosová, Stanislava |
cze |
dc.contributor.referee |
Simová, Jozefína |
cze |
dc.contributor.referee |
Šimberová, Iveta |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with strengthening customer relationships and results in an analysis of online pharmacies in the Czech Republic from this point of view and in a survey among the clients of an online pharmacy which is carried out on the website www.LekarnaURotundy.cz. In the theoretical part, attention is paid to changes in the requirements and in the buying behaviour of customers as a result of the rise of the Internet, to customer value, to the Internet as a source of information in strengthening customer relationships and to delineation of tools for and factors of strengthening customer relationships on websites. The practical part of the thesis deals with the preparation, implementation and assessment of results of two marketing research projects, that is, firstly research into the attitudes of online pharmacy owners in the Czech Republic to the use of individual forms of strengthening customer relationships on websites, and secondly research of the attitudes among clients of the studied online pharmacy to individual forms and tools for strengthening customer relationships. As a consequence of these research projects a model of tools for strengthening customer relationships and effective management of an online pharmacy in an increasingly competitive environment has been created. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení a ekonomika podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27588 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Předseda představil doktoransku a sdělil, že splnila všechny podnímky pro přistoupení k obhajobě disertační práce. Doktorandka prezentovala cíle, postup a výsledky práce a její vědecké přínosy. Následovalo vvyjádření oponentů.
Hodnocení a otázky doc. Simové:
Zhodnotila pozitivně teoretickou i pracktickou část práce. Poukázala na hlubší propojení teoretické a praktické části práce. Dotázala se na vztah transakčních a vztahových užitků a jejich vhodnost pro nové zákazníky a zákazníky opakující nákup. Žádala vysvětlení metody výběru vzorku respondentů z hlediska jeho reprazentativnosti. Otázky byly zodpovězeny. Oponentka závěrem vyzdvihla přínosy práce jak vědecké, tak pedagogické a praktické.
Hodnocení a otázky doc. Grosové:
Oponentka zrakapitulovala stanovisko z oponentího posudku. Vysoce pozitivně hodnotila vědecké přínosy práce, spočívající v navrženém modelu nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky v internetové lékárně. Otázala se na možnost využití jiné metody výzkumu mezi majitely internetových lékáren. Dále do jaké míry vidí doktorandka možnosti propojení internetových a kamenných lékáren. Jakou přidanou hodnotu přináší zákazníkům nákup přes internet. Jaký má význam budování značky v internetových lékárnách. Všechny otázky doktorandka zodpověděla.
Otázky z posudku doc. Šimberové:
Jaký je hlavní vědecký přínos disertační práce. Otázky byla kvalitně zodpovězena.
Doc. Machač:
Specifika internetového lékárenství při budování vztahu se zákazníky. Otázka zodpovězena.
Doc. Drahotský:
Jsou závěry práce obecně použitelné pro všechny kategorie farmaceutických produktů. Jaký další postup byste doporučovala při navazujících výzkumech zkoumané problematiky. Otázky byly zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
19781 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |