dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Rawsthorne, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:05:15Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:05:15Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48726 |
|
dc.description.abstract |
This thesis discusses teaching speaking at upper-secondary schools towards achieving communicative competence. The theoretical part outlines the concept of communicative competence as reflected in speaking, as well as basic principles of syllabus design. Testing speaking is discussed, together with a critical analysis of the reformed final examination. The main outcome of the practical part is the development of teaching and testing materials, reflecting the theoretical background. |
eng |
dc.format |
122 s. |
cze |
dc.format.extent |
6097874 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
mluvený projev |
cze |
dc.subject |
výuka a testování mluveného projevu |
cze |
dc.subject |
tvorba sylabu |
cze |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
speaking |
eng |
dc.subject |
teaching speaking |
eng |
dc.subject |
testing speaking |
eng |
dc.subject |
syllabus design |
eng |
dc.title |
Teaching Speaking at Upper Secondary Schools to Achieve Communicative Competence |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka mluveného projevu na střední škole pro dosažení komunikativní kompetence |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kostková, Klára |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá výukou mluveného projevu na střední škole s cílem dosažení komunikativní kompetence. Teoretická část nejprve vysvětlí koncept komunikativní kompetence a specifika mluveného projevu v jejím dosažení. Nastíněny jsou také základní principy tvorby sylabu a výukových materiálů, jakož i problematika testování mluveného projevu, spolu s kritickou analýzou nové formy maturitní zkoušky. Hlavním výstupem praktické části je tvorba výukových a testových materiálů, založených na prostudovaných teoretických principech. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27389 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
16729 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |