Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Kerlesová, Vladislava |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:05:13Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:05:13Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48719 |
|
dc.description.abstract |
Předložená disertační práce řeší vybranou problematiku managementu malých a středních podniků, které působí v oblasti cestovního ruchu v Pardubickém kraji. Autorka se zabývá otázkou, zda prokazatelně nízká úroveň spotřeby služeb tohoto odvětví ekonomiky souvisí s marketingovou komunikací podniků, které v něm působí. Současně navrhuje strategii vedoucí ke zlepšení, ne jenom na úrovni podnikové. Disertační práce obsahuje podrobný popis výzkumné metody a její praktickou aplikaci. Empirická část uvádí výsledky analýzy marketingové komunikace strany poptávky a strany nabídky. Na základě vlastního výzkumu byla vypracována SWOT analýza, ze které vychází návrh Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu. |
cze |
dc.format |
146 s. |
cze |
dc.format.extent |
1583879 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
Pardubický kraj |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
tourism |
eng |
dc.subject |
Pardubice Region |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.title |
Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication strategy of small and medium enterprises in tourism in the Pardubice Region |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Foret, Miroslav |
cze |
dc.contributor.referee |
Simová, Jozefína |
cze |
dc.contributor.referee |
Šimberová, Iveta |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The present dissertation solves the selected management issues of small and medium enterprises working in tourism in the Pardubice Region. The author deals with the question whether the demonstrably low level of service consumption of this sector economy is connected with the marketing communication of the enterprises operating in this field. At the same time, she suggests a strategy leading to the improvement both at the company level and at the public administration level. The dissertation contains a detailed description of the research method and its practical application. The empirical part presents the results of the marketing communication analysis of the demand and supply side. On the basis of the own research, a SWOT analysis, which the proposal of the Marketing Communication Strategy of Small and Medium Enterprises in Tourism in the Pardubice Region proceeds from, has been worked out. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D27627 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Disertační práce přináší zejména pro další rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém kraji podnětné a konkrétní praktické návrhy, včetně vlastní strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu. Na výsledky obou kvantitativních výzkumů autorka navázala kvalitativními postupy. Vlastní výzkum byl realizován ve dvou etapách, výběr zahrnuje 900 respondentů. V práci jsou uvedena konkrétní opatření a práci lze považovat za přínosnou pro praktickou i pedagogickou oblast.
Určitým nedostatkem disertační práce je zjednodušení základu vědeckého poznání v řešené oblasti, které se odráží např. v tom, že metody použité v praktické části nejsou v teoretickém základu dostatečně popsány. V rámci cestoního ruchu byly jako základní soubor vymezeny pro emnpirický výzkum pouze ekonomické subjekty zaměřené na ubytování a stravování, což bylo disertantkou zdůvodněno.
Na základě předložených posudků oponentů disertační práce byly v rámci obhajoby disertační práce zodpovězeny v nich obsažené otázky, a to tak, že oponenti považovali odpovědi za správné a dostatečně upřesňující. |
cze |
dc.identifier.stag |
19002 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|