Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Kerlesová, Vladislava
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:05:13Z
dc.date.available 2012-10-13T09:05:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48719
dc.description.abstract Předložená disertační práce řeší vybranou problematiku managementu malých a středních podniků, které působí v oblasti cestovního ruchu v Pardubickém kraji. Autorka se zabývá otázkou, zda prokazatelně nízká úroveň spotřeby služeb tohoto odvětví ekonomiky souvisí s marketingovou komunikací podniků, které v něm působí. Současně navrhuje strategii vedoucí ke zlepšení, ne jenom na úrovni podnikové. Disertační práce obsahuje podrobný popis výzkumné metody a její praktickou aplikaci. Empirická část uvádí výsledky analýzy marketingové komunikace strany poptávky a strany nabídky. Na základě vlastního výzkumu byla vypracována SWOT analýza, ze které vychází návrh Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu. cze
dc.format 146 s. cze
dc.format.extent 1583879 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject management cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject Pardubický kraj cze
dc.subject strategie cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject tourism eng
dc.subject Pardubice Region eng
dc.subject strategy eng
dc.title Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu cze
dc.title.alternative Marketing communication strategy of small and medium enterprises in tourism in the Pardubice Region eng
dc.type disertační práce cze
dc.contributor.referee Foret, Miroslav cze
dc.contributor.referee Simová, Jozefína cze
dc.contributor.referee Šimberová, Iveta cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The present dissertation solves the selected management issues of small and medium enterprises working in tourism in the Pardubice Region. The author deals with the question whether the demonstrably low level of service consumption of this sector economy is connected with the marketing communication of the enterprises operating in this field. At the same time, she suggests a strategy leading to the improvement both at the company level and at the public administration level. The dissertation contains a detailed description of the research method and its practical application. The empirical part presents the results of the marketing communication analysis of the demand and supply side. On the basis of the own research, a SWOT analysis, which the proposal of the Marketing Communication Strategy of Small and Medium Enterprises in Tourism in the Pardubice Region proceeds from, has been worked out. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management cze
dc.thesis.degree-name Ph.D. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D27627 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Disertační práce přináší zejména pro další rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém kraji podnětné a konkrétní praktické návrhy, včetně vlastní strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu. Na výsledky obou kvantitativních výzkumů autorka navázala kvalitativními postupy. Vlastní výzkum byl realizován ve dvou etapách, výběr zahrnuje 900 respondentů. V práci jsou uvedena konkrétní opatření a práci lze považovat za přínosnou pro praktickou i pedagogickou oblast. Určitým nedostatkem disertační práce je zjednodušení základu vědeckého poznání v řešené oblasti, které se odráží např. v tom, že metody použité v praktické části nejsou v teoretickém základu dostatečně popsány. V rámci cestoního ruchu byly jako základní soubor vymezeny pro emnpirický výzkum pouze ekonomické subjekty zaměřené na ubytování a stravování, což bylo disertantkou zdůvodněno. Na základě předložených posudků oponentů disertační práce byly v rámci obhajoby disertační práce zodpovězeny v nich obsažené otázky, a to tak, že oponenti považovali odpovědi za správné a dostatečně upřesňující. cze
dc.identifier.stag 19002 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet