dc.contributor.advisor |
Máchová, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Fidler, Ivan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:04:53Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:04:53Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48662 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na distanční vzdělávání, e-learningový tým, systémy organizace studia a e-learningové standardy. Hlavním cílem práce je vytvoření elektronického kurzu k výuce předmětu E-Learning, jehož obsahem jsou teoretické základy jednotlivých problematik a zadané úkoly k řešení. |
cze |
dc.format |
49 s. |
cze |
dc.format.extent |
2057948 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
distanční vzdělávání |
cze |
dc.subject |
e-learning |
cze |
dc.subject |
e-learningové standardy |
cze |
dc.subject |
e-learningový kurz |
cze |
dc.subject |
systémy organizace studia |
cze |
dc.subject |
distance education |
eng |
dc.subject |
e-learning |
eng |
dc.subject |
standards of e-learning |
eng |
dc.subject |
e-learning`s course |
eng |
dc.subject |
learning management system |
eng |
dc.title |
Teoretická východiska E-Learningu |
cze |
dc.title.alternative |
The theoretical bases of e-learning |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bechalor´s works is focused on distance learning, e-learning team, organization of education systems and e-learning standards. The main objective is to create a electonic course the course E-learning, whose contents are the theoretical foundations of individual issues and tasks assigned to the solution. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26998 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil s výsledky své bakalářské práce na téma Teoretická východiska e-learningu. Otázky byly směřovány na oblast aplikace e-learningových kurzů. Autor na otázky pohotově odpovídal. \nl{}\nl{}
Otázky komise:
\begin{tecky}
\item{} Musí mít tvůrce kurzu pedagogickou kompetenci?
\item{} Ověřil jste si na svých podřízených funkčnost tohoto kurzu?
\item{} S jakými ochrannými prvky pracujete při odhalování padělků?
\end{tecky} |
cze |
dc.identifier.stag |
16237 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |