Development of Autonomy in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Pfeifferová, Sandra
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:50Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:50Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48656
dc.description.abstract The topic of the thesis is the development of autonomy in ELT. In the theoretical part, firstly, the concept of autonomy is presented as well as the aims stated in the Framework Education Programme for Basic Education. The thesis then deals with basic aspects of autonomy that are motivation, self-assessment and roles of participants in teaching-learning processes. The theoretical part is concluded by the description of various means of learner training, i.e. the ways that are believed to facilitate the development of autonomy. The theoretical bases are afterwards used in the practical part. Its primary aim is to develop autonomy of learners in a particular classroom by means of an action research. In the final part of the action research, the efficiency of strategies adopted in order to make the learners more autonomous is evaluated. eng
dc.format 115 s. cze
dc.format.extent 7677827 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject autonomie cze
dc.subject sebehodnocení cze
dc.subject akční výzkumy cze
dc.subject učební strategie cze
dc.subject slovníky cze
dc.subject motivace cze
dc.subject autonomy eng
dc.subject self-assessment eng
dc.subject action research eng
dc.subject learning strategies eng
dc.subject dictionaries eng
dc.subject motivation eng
dc.title Development of Autonomy in ELT eng
dc.title.alternative Rozvoj autonomie žáka ve výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kostková, Klára cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Tématem této diplomové práce je rozvoj autonomie žáka ve výuce anglického jazyka. V teoretické části je nejprve představen koncept autonomie žáka a cíle stanovené v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Práce dále definuje základní aspekty autonomie, kterými jsou motivace, sebe-hodnocení, a role účastníků ve vzdělávacích procesech. Na konci teoretické části jsou představeny různé způsoby rozvoje autonomie žáka. Teoretická východiska jsou poté promítnuta do praktické části, jejímž hlavním cílem je rozvíjet autonomii žáků ve vybrané třídě prostřednictvím akčního výzkumu. Akční výzkum je zakončen hodnocením efektivity strategií, které byly zvoleny pro rozvoj autonomie žáků. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27390 cze
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 16727 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet