dc.contributor.advisor |
Kořínek, Tomáš |
|
dc.contributor.author |
Baštářová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:04:39Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:04:39Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48627 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se především zabývá aktuálním využitím sociálních sítí Facebook, Twitter, YouTube a Bandzone pro marketingové účely hudebníků. Součástí práce je i stručná charakteristika internetového marketingu, popis výše zmíněných sociálních sítí, seznámení s kapelami, rozbor a zhodnocení využití sociálních sítí pro marketingové účely. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
sociální síť |
cze |
dc.subject |
Facebook |
cze |
dc.subject |
Twitter |
cze |
dc.subject |
YouTube |
cze |
dc.subject |
Bandzone |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
social network |
eng |
dc.title |
Firemní marketing v sociálních sítích |
cze |
dc.title.alternative |
Corporate marketing in social networks |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis mainly deals with the current use of social networks (Facebook,
Twitter, YouTube and Bandzone) for marketing purposes of musiciants. The thesis also includes a brief description of internet marketing, the description of the above mentioned social networks, introducing the bands, analysis and evaluation of the use of social networks for marketing purposes. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26986 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Firemní marketing na sociálních sítích.
Otázky: Jaká firma byla prezentována? Jakou má hudební skupina právní formu? Jakou souvislost vidíte s oborem Ekonomika a provoz podniku? Jak je definovaná firma podle Obchodního zákoníku? |
cze |
dc.identifier.stag |
19072 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |