Analýza marketingového mixu společnosti ecorec Česko s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Střechová, Iva
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:35Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:35Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48617
dc.description.abstract Tato práce se věnuje analýze marketingového mixu společnosti ecorec Česko s. r. o., která nabízí inovativní řešení zpracování odpadu a je producentem alternativního paliva. V úvodní části je definován marketing a s ním související pojmy, marketingový mix a marketingový mix služeb. Cílem této práce je vypracování návrhu na zlepšení konkurenceschopnosti této společnosti. cze
dc.format 53 s. cze
dc.format.extent 1832232 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingový mix služeb cze
dc.subject makroprostředí cze
dc.subject mikroprostředí cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing mix of services eng
dc.subject macro invironment eng
dc.subject micro environment eng
dc.subject situational analysis eng
dc.title Analýza marketingového mixu společnosti ecorec Česko s.r.o. cze
dc.title.alternative Analysis of marketing mix of company ecorec Czech s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis pursues analysis of marketing mix of company ecorec Česko s.r.o. which is engaged in innovative solutions waste treatment and it is producer of alternative fuel. In the introductory section there is defined marketing and related concepts, marketing mix and marketing mix of services. The goal of this thesis is to make a proposal for improvement cempetitiveness of this company. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26957 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Vývoj cen základních potravin v letech 2000-2010. Otázka: Pohovořte o budoucím vývoji nákupů laciných náhražkových potravin a nákupů potravin dražších, ale vyrobených z kvalitních surovin. cze
dc.identifier.stag 13914 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet