dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
cze |
dc.contributor.author |
Kalousková, Jiřina |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:04:13Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:04:13Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48552 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky. V první kapitole se věnuji základním pojmům marketingu. Druhá kapitola se týká manipulace z hlediska psychologie, kde rozebírám manipulační chování, manipulativní strategie a techniky. Třetí kapitola je o využívání (zneužívání) manipulativních technik marketingu. Dále jsou zmíněny nejpoužívanější manipulativní techniky a k nim obranné taktiky. Poslední kapitolou je vlastní šetření, kde sleduji manipulativní techniky na předváděcích akcích a zkušenosti seniorů, které se jich účastnili. |
cze |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.format.extent |
1779948 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
manipulativní techniky |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
taktiky |
cze |
dc.subject |
předváděcí akce |
cze |
dc.subject |
senioři |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
manipulative techniques |
eng |
dc.subject |
strategies |
eng |
dc.subject |
tactics |
eng |
dc.subject |
demonstrations |
eng |
dc.subject |
seniors |
eng |
dc.title |
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky. |
cze |
dc.title.alternative |
Manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences. The first chapter is devoted to basic concepts of marketing. The second section deals with manipulation in terms of psychology where I analyze the behavior manipulation, manipulative strategies and techniques. The third chapter is about the use (abuse) manipulative marketing techniques. The thesis also mention most frequently, used manipulative techniques and their defensive tactics. The last chapter is its own investigation, which includes techniques used during demonstrative shows and experience of seniors who participated in. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D27459 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky.
Zodpovězené otázky:
1. V dotazníkovém šetření jste se zaměřila na manipulativní techniky na předváděcích akcích pro seniory. Zkuste specifikovat, proč je skupina seniorů přednostně ohrožena a jak se může nejlépe bránit.
2. Domníváte se, že míra manipulace v moderní době je výrazně vyšší než v minulosti? |
cze |
dc.identifier.stag |
16657 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |