Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka cze
dc.contributor.author Kalousková, Jiřina
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:13Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48552
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky. V první kapitole se věnuji základním pojmům marketingu. Druhá kapitola se týká manipulace z hlediska psychologie, kde rozebírám manipulační chování, manipulativní strategie a techniky. Třetí kapitola je o využívání (zneužívání) manipulativních technik marketingu. Dále jsou zmíněny nejpoužívanější manipulativní techniky a k nim obranné taktiky. Poslední kapitolou je vlastní šetření, kde sleduji manipulativní techniky na předváděcích akcích a zkušenosti seniorů, které se jich účastnili. cze
dc.format 44 s. cze
dc.format.extent 1779948 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject manipulativní techniky cze
dc.subject strategie cze
dc.subject taktiky cze
dc.subject předváděcí akce cze
dc.subject senioři cze
dc.subject marketing eng
dc.subject manipulative techniques eng
dc.subject strategies eng
dc.subject tactics eng
dc.subject demonstrations eng
dc.subject seniors eng
dc.title Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky. cze
dc.title.alternative Manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences. The first chapter is devoted to basic concepts of marketing. The second section deals with manipulation in terms of psychology where I analyze the behavior manipulation, manipulative strategies and techniques. The third chapter is about the use (abuse) manipulative marketing techniques. The thesis also mention most frequently, used manipulative techniques and their defensive tactics. The last chapter is its own investigation, which includes techniques used during demonstrative shows and experience of seniors who participated in. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D27459 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky. Zodpovězené otázky: 1. V dotazníkovém šetření jste se zaměřila na manipulativní techniky na předváděcích akcích pro seniory. Zkuste specifikovat, proč je skupina seniorů přednostně ohrožena a jak se může nejlépe bránit. 2. Domníváte se, že míra manipulace v moderní době je výrazně vyšší než v minulosti? cze
dc.identifier.stag 16657 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet