Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová logistika a její uplatnění v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá marketingovou logistikou v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.. Cílem práce je popis současného stavu marketingové logistiky v podniku s uvedenými návrhy na zlepšení a následné vyhodnocení. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění základních pojmů spojených s marketingovou logistikou. Praktická část vychází z finančních výkazů, zpráv a rozhovorů poskytnutých společností. Dále je zde uvedeno možné řešení v podobě investice do balicího zařízení včetně výpočtů o výhodnosti investice. V závěru práce je zpracována SWOT analýza podniku, která mimo jiné ukazuje v čem spočívá síla podniku. Jmenovitě například využití vlastní, rychlé, čisté a spolehlivé silniční dopravy.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26935

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingová logistika, řízení zásob, logistické náklady, logistický řetězec, ABC analýza, marketing logistics, inventory management, logistic´s costs, logistics chain, ABC analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced