Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Zuzana cze
dc.contributor.author Tuzová, Eva
dc.date.accessioned 2012-09-14T04:43:05Z
dc.date.available 2012-09-14T04:43:05Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/47625
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě. cze
dc.format 60 s., 8 s. příl. cze
dc.format.extent 1732338 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Hodnota pro zákazníka cze
dc.subject hodnotový management cze
dc.subject hodnotový řetězec cze
dc.subject hodnotová síť cze
dc.subject subjekty hodnotové sítě cze
dc.subject neznačkový autoservis cze
dc.subject Customer value cze
dc.subject value-based marketing cze
dc.subject value chain cze
dc.subject value network cze
dc.subject subjects of value network cze
dc.subject non-branded car services cze
dc.title Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě cze
dc.title.alternative Cooperation of selected car services with subjects of the value network eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis deals with the value chain and the value network. On the basis of researches of various authors' works is in the first part explained the concept of customer value, its providing and maximization. Futhermore this work is focused on the value chain and the value network, their relationships and ties. Analysis of the value chain and strengthening of ties in it company reveals unused potentials and so achieves greater competitiveness in the market. The second part deals with marketing research cooperation of selected non-branded car services with subjects of the value network. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature Práce dosud není ve studovně dostupná cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Narazila jste při výzkumu na bariéry spolupráce autoservisů se subjekty hodnotové sítě? V čem tyto bariéry spočívají? Bylo složité najít autoservisy, které by byly ochotni spolupracovat při výzkumu? Jakým způsobem jste zobecňovala závěry výzkumu? cze
dc.identifier.stag 18184 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet