dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Tuzová, Eva |
|
dc.date.accessioned |
2012-09-14T04:43:05Z |
|
dc.date.available |
2012-09-14T04:43:05Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/47625 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě. |
cze |
dc.format |
60 s., 8 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
1732338 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotový management |
cze |
dc.subject |
hodnotový řetězec |
cze |
dc.subject |
hodnotová síť |
cze |
dc.subject |
subjekty hodnotové sítě |
cze |
dc.subject |
neznačkový autoservis |
cze |
dc.subject |
Customer value |
cze |
dc.subject |
value-based marketing |
cze |
dc.subject |
value chain |
cze |
dc.subject |
value network |
cze |
dc.subject |
subjects of value network |
cze |
dc.subject |
non-branded car services |
cze |
dc.title |
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě |
cze |
dc.title.alternative |
Cooperation of selected car services with subjects of the value network |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis deals with the value chain and the value network. On the basis of researches of various authors' works is in the first part explained the concept of customer value, its providing and maximization. Futhermore this work is focused on the value chain and the value network, their relationships and ties. Analysis of the value chain and strengthening of ties in it company reveals unused potentials and so achieves greater competitiveness in the market. The second part deals with marketing research cooperation of selected non-branded car services with subjects of the value network. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Narazila jste při výzkumu na bariéry spolupráce autoservisů se subjekty hodnotové sítě? V čem tyto bariéry spočívají?
Bylo složité najít autoservisy, které by byly ochotni spolupracovat při výzkumu?
Jakým způsobem jste zobecňovala závěry výzkumu? |
cze |
dc.identifier.stag |
18184 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |