dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Suchý, Jan |
|
dc.date.accessioned |
2012-09-14T04:42:06Z |
|
dc.date.available |
2012-09-14T04:42:06Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/47398 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou služeb poskytovaných zákazníkům, jako
součást hodnoty pro zákazníka. Práce popisuje samotnou hodnotu pro zákazníka,
vysvětluje tento pojem a přibližuje modely hodnoty pro zákazníka. Dále definuje
jednotlivé atributy hodnoty pro zákazníka a to přínosy a náklady vnímané zákazníkem.
Druhá část práce se věnuje službám, které tvoří hodnotu pro zákazníka, ty jsou rozděleny
podle časovému vztahu k prodeji na služby před prodejem, služby při prodeji a nakonec
služby po prodeji. Třetí část je složena z výzkumu služeb v Autostyl s.r.o.. |
cze |
dc.format |
|
cze |
dc.format.extent |
818700 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
model hodnoty pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
atributy hodnoty pro
zákazníka |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
Customer value |
cze |
dc.subject |
customer value model |
cze |
dc.subject |
attributes of customer value |
cze |
dc.subject |
services |
cze |
dc.title |
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu |
cze |
dc.title.alternative |
Services provided to customers as part of the customer value |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bechelor?s work deals with customer service as part of customer value. The project
describes the value for the customer, explains the concept of models and approaches to
customer value. It also defines the various attributes of customer value and benefits and
costs perceived by the customer. The second part describes services that create value for
customers, they are split to time relating to the sale of services from sales, services sales,
and finally after-sales service. The third part consists of research services Autostyl Ltd.. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Kolik zákazníků bylo osloveno v dotazníkovém šetření?
Jakou technikou jste vybíral respondenty v autoservisech?
Myslíte si, že výsledky výzkumu jsou reprezentativní?
Při výzkumu jste se soustředil zejména na spokojenost zákazníků se službami samotnými. Proč jste nezahrnul do výzkumu i vliv dalších aspektů (např. image firmy, předprodejní služby), které máte popsané v teoretické části práce?
Student otázky zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
15396 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |