Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Stachová, Pavla
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:45:18Z
dc.date.available 2012-07-15T22:45:18Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46631
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa . pobočka Rychnov nad Kněžnou. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této pobočky a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda osobního dotazování. cze
dc.format 77 s. cze
dc.format.extent 1960892 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject CRM cze
dc.subject měření spokojenosti zákazníka cze
dc.subject ECSI cze
dc.subject marketing research eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject CRM eng
dc.subject customer satisfaction measurement eng
dc.subject ECSI eng
dc.title Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou cze
dc.title.alternative Marketing Research of Customer Satisfaction Kooperativa - a branch of Rychnov Knežnou eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Novotný, Josef cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This thesis is concerned with customer satisfaction marketing research Kooperativa - branch descending order. The aim is to analyze the customer satisfaction of this branch and propose such amendments and measures. In this thesis method was used personal interviews. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26099 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cíle diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této pobočky a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda osobního dotazování. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpovědla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Výsledky marketingového výzkumu mají pro pobočku pojišťovny významný přínos. Jakými metodami lze verifikovat Vaše výsledky výzkumu? 2. Stručně charakterizujte výběr respondentů a velikost výběrového šetření. 3. V DP na straně 45 uvádíte, že výzkumu se zúčastnilo 34 respondentů. Považujete tento počet respondentů za dostačující? 4. Zhodnoťte slabé a silné stránky českého pojistného trhu a uveďte doporučení vyplývající pro jeho stabilitu a další růst. cze
dc.identifier.stag 16168 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet