dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Stachová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:45:18Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:45:18Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46631 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa . pobočka Rychnov nad Kněžnou. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této pobočky a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda osobního dotazování. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
1960892 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
měření spokojenosti zákazníka |
cze |
dc.subject |
ECSI |
cze |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
CRM |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction measurement |
eng |
dc.subject |
ECSI |
eng |
dc.title |
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing Research of Customer Satisfaction Kooperativa - a branch of Rychnov Knežnou |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Novotný, Josef |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is concerned with customer satisfaction marketing research Kooperativa - branch descending order. The aim is to analyze the customer satisfaction of this branch and propose such amendments and measures. In this thesis method was used personal interviews. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26099 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cíle diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků pojišťovny Kooperativa - pobočka Rychnov nad Kněžnou. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této pobočky a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda osobního dotazování. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpovědla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Výsledky marketingového výzkumu mají pro pobočku pojišťovny významný přínos. Jakými metodami lze verifikovat Vaše výsledky výzkumu?
2. Stručně charakterizujte výběr respondentů a velikost výběrového šetření.
3. V DP na straně 45 uvádíte, že výzkumu se zúčastnilo 34 respondentů. Považujete tento počet respondentů za dostačující?
4. Zhodnoťte slabé a silné stránky českého pojistného trhu a uveďte doporučení vyplývající pro jeho stabilitu a další růst. |
cze |
dc.identifier.stag |
16168 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |