dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Beránková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:42:40Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:42:40Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46135 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na poznání a analýzu současného stavu podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA z hlediska marketingového řízení a předložení návrhů ke zkvalitnění marketingového řízení tohoto podniku. Obsahem této práce je teoretická část obsahující popis pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část bakalářské práce obsahuje vypracovanou marketingovou situační analýzu a analýzu SWOT podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl podnik vzít v potaz pro zkvalitnění marketingového řízení. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
1430660 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
marketingový mix 4P |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
analýza SWOT |
cze |
dc.subject |
marketing control |
eng |
dc.subject |
marketing mix 4P |
eng |
dc.subject |
situational analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení firmy Ondruš |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management of firm Ondruš |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses understanding and analysis of the recent condition of the company Jozef Ondruš - RADIOTECHNIKA from the point of view of the marketing control and introduction of suggestions to the improvement of the marketing control of this company. This thesis content is the theoretical part including the description of the terms connected with marketing and marketing control. The practical part contains elaborated marketing situational analysis and SWOT analysis of the company Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA.
The conclusion of the work defines a few suggestions of changes which the company should take into account to improve the quality of the marketing control. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26048 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Představení tématu práce, metodika zpracování, charakteristika podniku, představení produktů podniku, zhodnocení současného stavu, návrhy na zlepšení. |
cze |
dc.identifier.stag |
16172 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |